GHWT - La Bamba 100%
GH3 - 5 stjärnor på allt förutom Through the Fire and Flames (4 stjärnor :( )
GHWT - La Bamba 100%
GH3 - 5 stjärnor på allt förutom Through the Fire and Flames (4 stjärnor :( )
Tog en låt på hard(5 star). :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
FC:ade precis Cities on Flame with Rock n' Roll på expert i quickplay,
hyperspeed 3. Ja ba: HOLY SHIT!
Hehe, klarat ut hela Rock Band 2 på Gitarr 5 stjärnigt på alla låtar, och guld stjärnigt på hälften ungefär. Sen på trummor klarar jag alla förutom Visions, Panic Attack och Painkiller på expert.
På GHIII har jag 5 stjärnigt på alla låtar förutom Raining Blood i Career Setlisten. ( stör mig något som in i bänken på den låten ). Fick 481K på One, missade bara på solot >.< Sen har jag bara 330K på TTFAF ( inte riktigt min låt ) och sen typ 281K på TDWDTG! Har klarat alla låtar i GHIII också då...
På World Tour har jag tagit alla förutom typ 6 låtar 5 stjärnigt på Expert ( gitarr )
Om någon vill köra är gamertagen på Xbox 360: Eddie Shoe
Yay, go GH!
Ja, jag rage'ar enormt just nu, efter att ha fått 221k på Raining Blood
för en stund sen. Det är typ 6k ifrån 5 stjärnor. FANFANFANFANFANFANFANFAN.
Fast den gången kändes det att jag kunde bättre, så snart går det nog!
På Rock Band: Unpugged klarade jag Lamb Of God - Laid To Rest på expert.
Mm, jag hatar Raining Blood. Får bara 167K... Lam låt! Förresten kör jag bara med 3 fingrar ^^ Kanske många som gör det... FC:ade nästan Panic Attack på Expert igår, men som vanligt missade jag på solot... Förresten man needar 227K ungefär för att få 5 stjärnigt på Raining Blood. xD
↗ till inläggetMm, jag hatar Raining Blood. Får bara 167K... Lam låt! Förresten kör jag bara med 3 fingrar ^^ Kanske många som gör det... FC:ade nästan Panic Attack på Expert igår, men som vanligt missade jag på solot... Förresten man needar 227K ungefär för att få 5 stjärnigt på Raining Blood. xD
Jag vet, jag var ju bara 6k ifrån. :(
Trallade mig igenom Metallica på 2 dagar på expert utan större svårigheter. Underbart spel!
Hoppas inte det var handtrallande igenom, för då är du bara läskig..;-)
Bara två låtar med 4 stjärnor som ska höjas till 5 nu. The Number of the Beast är inte alls min låt, jag hatar när man måste alt-strumma riktigt sakta. :( Sen Raining Blood såklart, 180k igår.
↗ till inläggetBara två låtar med 4 stjärnor som ska höjas till 5 nu. The Number of the Beast är inte alls min låt, jag hatar när man måste alt-strumma riktigt sakta. :( Sen Raining Blood såklart, 180k igår.
Jag klarade TTFaF idag, teh happiness is infinite.
Nu kan jag fokusera all min vakna tid på Raining GAY.
↗ till inläggetGz! Jag är för upptagen med TF2 för att spela Guitar Hero nu. :( Annars hade jag självklart 5-star:at hela spelet redan... Heh.↗ till inläggetBara två låtar med 4 stjärnor som ska höjas till 5 nu. The Number of the Beast är inte alls min låt, jag hatar när man måste alt-strumma riktigt sakta. :( Sen Raining Blood såklart, 180k igår.
Jag klarade TTFaF idag, teh happiness is infinite.
Nu kan jag fokusera all min vakna tid på Raining GAY.
I love Rock´n Roll på Expert i Guitar Hero 1
Klarade Scream Aim Fire på trummor på andra föröket med 4* på expert(jag är en trummis och låten är väldigt lätt med det ständigt repeterande beaten och fillen)
Fick 5* på TtFaF för nån dag sen på GH3 xd
FC:ade Lay Down, Cities on Flames with Rock 'n' Roll, Miss Murder, When You were Young, Mississippi Queen, Barracuda och Reptilia idag. 5*:ade även One. Jag är glad över mina meriter! Även om de är ganska horribla. Men nu ska jag skaffa mig meriter på Pokémon!
Klarade GHWT för första gången på Expert utan att faila. :/
SÄMSTA LÅTLISTAN EVER, AMIRITE!?
Alla låtar var bara typ dadadadadadadadadada med
dubbel- och trippelnoter. Trååååkigt.
Det finns ju några undantag, typ Hot for Teacher, Crazy Train, Satch Boogie, Trapped Under Ice, men annars är det skittråkigt. Bra jobbat när man för en gångs skull släpper ett spel med många låtar att slarva bort det med låtar som inte alls passar GH.
Jag får sådan jävla nördrage. Jag failade 82% in i Raining Blood ;_;
Jag är så sur, så sur.
↗ till inläggetJag får sådan jävla nördrage. Jag failade 82% in i Raining Blood ;_;
Jag är så sur, så sur.
Vilken del failade du i? O_o
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in