Hoppa till innehåll

Skryt!


Aircondition
 Dela

Rekommendera inlägg

Hur bra är ni egentligen på GH? Dar ni en handtralla eller tar en kopp kaffe samtidigt som ni FC:ar The Devil Went Down To Georgia på Expert? Klarar ni utan problem Mosh 1 i Raining Blood med öronen? Det här är tråden för att berätta om det.

 

Jag kan inte direkt skryta om att jag är särskilt bra. Mina största meriter blir väl typ att ha klarat One, Cult of Personality, Before I Forget och Cliffs Of Dover på Expert tillsammans med Through The Fire And Flames på Hard. :(

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 219
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Hur bra är ni egentligen på GH? Dar ni en handtralla eller tar en kopp kaffe samtidigt som ni FC:ar The Devil Went Down To Georgia på Expert? Klarar ni utan problem Mosh 1 i Raining Blood med öronen? Det här är tråden för att berätta om det.

 

Jag kan inte direkt skryta om att jag är särskilt bra. Mina största meriter blir väl typ att ha klarat One, Cult of Personality, Before I Forget och Cliffs Of Dover på Expert tillsammans med Through The Fire And Flames på Hard. :(

Då e du ju bra.... jag klarar inte längre än till 7 konserten på expert....

Ont: Klarade "The way it ends" på Expert idag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback

Är inte så bra... Klarar inte BYOB på Bas EXPERT på world tour.

 

Fast har klarat GHWT Bas på Hard

 

Redigerat av Payback
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mangekyoucake

Boffaroffe är ju grym O;

 

Kan väl inte skryta direkt, jag är inte jättebra. Jag har klarat 7th tier förutom Before I forget på expert. Cult of personality på Quickplay.

Har även klarat alla på 8th tier förutom Raining blood på expert + TTFAF på hard.

 

Inget speciellt >:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mangekyoucake

Har även klarat alla på 8th tier förutom Raining blood på expert + TTFAF på hard.

 

Har du klarat TTFAF på expert då?

Det är väl klart att jag inte har ;_;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mangekyoucake

Det är väl klart att jag inte har ;_;

Läste fel sry :(

 

 

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

 

Men det ä lugnt.

satte nytt highscore på One Expert igår :'D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...