Frosty Fuska atw
Nytt Skal
Premium fuska FTW! :P
(Fick min VIP på mejlen. :P)
↗ till inläggetJag med.Premium fuska FTW! :P
(Fick min VIP på mejlen. :P)
Tycker bättre om Frosty Fuska.
↗ till inläggetFrosty fuska kan man alltid lita på, stabilt och man vet vad man får, ingen jävla gris i säck. stilrent och inte för enkelt, inte för pråligt... det är ett skin som håller, tidlöst skal.Tycker bättre om Frosty Fuska.
Premium Fuska är bättre men man måste vänja sig vid knapparna och sånt :P
↗ till inlägget10 i FR; whatever you say!Premium Fuska är bättre men man måste vänja sig vid knapparna och sånt :P
dessutom är knapparna exakt på samma ställe som på frosty fuska?
↗ till inläggetNej.↗ till inlägget10 i FR; whatever you say!Premium Fuska är bättre men man måste vänja sig vid knapparna och sånt :P
↗ till inläggetdet är bara den underbara navigerings.... grejjen, vad man nu ska kalla den som inte funkar på samma sätt som i frosty fuska.Nej.
Tja, och så har du en del länkar som ligger under själva forumet i det nya skinnet.
vilket mer eller mindre ÄR de länkarna som låg i navigeringsfältet.
Premium är ju fan helt snett!
↗ till inläggetdessutom är knapparna exakt på samma ställe som på frosty fuska?
↗ till inläggetvilket mer eller mindre ÄR de länkarna som låg i navigeringsfältet.
Snygg du är Sandkakan ;s det egofotot du har är cewt!
Men, varför är Premium för stort för skärmen?
↗ till inläggetTack.Snygg du är Sandkakan ;s det egofotot du har är cewt!
Men, varför är Premium för stort för skärmen?
desu desu desu, själv eller?
Och premium-skinnet är i högre upplösning än Frosty Fuska-skinnet, så har du en lågupplöst skärm så måste du scrolla i sidled med Premium.
Playstation 2
Styrs av: moderatorer *blablabla senaste ämne*
Trycker man på mellanrummet mellan "PS2 och tråden" så hamnar man i den delen, avskyr detta med Premium, om man byter till fuska från en annan flik orkar man itne trycka i kanten ._.'
↗ till inlägget↗ till inlägget10 i FR; whatever you say!Premium Fuska är bättre men man måste vänja sig vid knapparna och sånt :P
Jag har varit här sen 2006 men blev medlem 2009.
Joindatum säger väl ingenting, jag joinade för jättelänge sedan men mitt senaste inlägg innan detta var 2004 (om jag minns rätt)
EDIT: Jag hade tydligen gjort ett enda inlägg 2006 också.
Det spelar ingen roll hur länge ni varit här, det är hur länge ni synts här som räknas.
Guggo- going strong since 2003
Förresten, den här nyheten är väl inte särskilt ny längre?