Hoppa till innehåll

Nytt Skal


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 166
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Dock bara för de med FuskaVIP...

varför skulle vi investera i något vi inte ens vet något om, detta skapar inte sug efter att skaffa fuska-vip. vilket är din tanke bakom det. detta är bara ett tydligt bevis om att vad det än är så är det så tråkigt/onödigt att det inte är värt att skaffa fuska-vip, annars hade du ju sagt vad det va.

 

EDIT: när ska du svara på MacGyvers PM? Han tycker inte om att bli ignorerad, det är dålig stil. och när jag tänker efter så väntar jag också på ett PM från dig som jag har väntat på i över 3 månader.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är! :D :D In your face :P

 

Dave37, köp inte FuskaVIP då.

 

FuskaVIP är till för dem som vill stödja fuska.se och hjälpa till för att uppdatera sidan etc (Eftersom de får in lite pengar), det är frivilligt.

 

Att underhålla en sån här stor sida, kan kosta bra mycket pengar beronde på hur man gör och vad man letar efter. Jag tycker Admin har gjort det väldigt bra med en så kallad Premium tjänst som "FuskaVIP". Då det bara handlar om en 20:a och du får några extra funktioner under en hel månad. Annars är du inte alls så begränsad utan FuskaVIP.

 

Jag menar, det finns många sidor, som du nästan måste ha en så kallad "Premium tjänst" för att du ens kunna göra något.

 

Mvh House

Redigerat av House
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skriv era medlemsnummer idag för att få tre dagars gratis FuskaVIP. Sedan vore jag tacksam ifall någon/några kunde lägga upp lite screenshots från nya skalet: Premium Fuska.

 

Dave37: Skicka om PM:et, blire varje dag dränkt i PM och då händer det att jag missar vissa PM.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...