💬
Logga in
Fuska.se

Nytt Skal

166 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 8 · Veteranfuskare

115

plox :>

Nivå 9 · Veteranfuskare

mitt medlemsnummer är..

86442

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

33239 lite sent kanske :P

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

jag hinner 58799

yay

Nivå 8 · Veteranfuskare

45047 är mitt medlemsnummer =)

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare

Too late now Runar.

Jag kan inte ens använda skalet med min upplösning på 1024x768... :P

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Too late now Runar.

det är inget att hänga läpp för, provade några minuter, sen bytte jag tillbaka, det var inte mycket att ha, tro mig. fast jag antar att du inte bryr dig så mycket ändå....
Nivå 1 · Novis

kommer absolut inte använda de ( efter alla bilder jag såg )

Gillar det gamla mer :)

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Too late now Runar.

Gissa vem som fick fuskavip ändå? Me!
Nivå 6 · Fuskare

69787 ? :) Alltid värt ett försök :D

Senast ändrad:

Nivå 13 · Mästerfuskare

Meh, jag såg Monster House med min lillasyster. :(

Mitt är 73505.

5 Jul 2009
Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

nej, det är inte värt det, tro mig.
Nivå 13 · Mästerfuskare

Ohh, sweet. Riktigt nice!

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

85116

Senast ändrad:

Larvigt att man kan ha annat tema på ViP det är ju bara för att locka folk att skaffa det för pengar <_<

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Larvigt att man kan ha annat tema på ViP det är ju bara för att locka folk att skaffa det för pengar <_<

Så klart admin vill skaffa pengar. Det är inte gratis att hosta en hemsida.
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

nej, det är inte värt det, tro mig.

Varför så tjurig för, Dave?

Det är inte så att admin har hunnit testa alla funktioner själv innan han släppt det. Han gav folk trots allt gratis VIP till alla som läste så folk skulle kunna testa.

Dom flesta på forumet har redan förstått att du är skeptiskt och paranoid över allt. Men håll det för dig själv i framtiden och försök inte skapa massa konspirationer. Gillar du det inte, använd det inte, simple as that.

Det är som att du hade köpt en påse godis i en affär, som av någon anledning du inte gillar. Jag tror knappast att du hade stått utanför affären och sagt åt folk att inte köpa det godiset bara för att du inte gillar det. Alla gillar olika saker, så bara för att du inte gillar det betyder det inte att alla andra inte gör. Då är det bättre och bara vara tyst.

Nivå 6 · Fuskare

mitt är:58457

Är nog försent men såg tråden för 5 min sen :P

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Varför så tjurig för, Dave?

Det är inte så att admin har hunnit testa alla funktioner själv innan han släppt det. Han gav folk trots allt gratis VIP till alla som läste så folk skulle kunna testa.

Dom flesta på forumet har redan förstått att du är skeptiskt och paranoid över allt. Men håll det för dig själv i framtiden och försök inte skapa massa konspirationer. Gillar du det inte, använd det inte, simple as that.

Det är som att du hade köpt en påse godis i en affär, som av någon anledning du inte gillar. Jag tror knappast att du hade stått utanför affären och sagt åt folk att inte köpa det godiset bara för att du inte gillar det. Alla gillar olika saker, så bara för att du inte gillar det betyder det inte att alla andra inte gör. Då är det bättre och bara vara tyst.

Förlåt att man uttrycker sin åsikt. men det är klart, fuska vill ju bara ha folk som tycker som admin eller tycker om det han gör. man får inte säga vad man tycker och man får inte vara emot USA's kapitalistregim etc. jag vet, och jag är inte förvånad...

EDIT: Japp, nu har jag fått det bekräftat också, tack för anmälningen.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Oh wow, vilken tonårsrebell.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.