💬
Logga in
Fuska.se

Gta Iv Funkar Inte

11 svar · startad

En massa texturer saknas så här ser det ut,

post-41501-1248079374_thumb.png

Skit jobbigt asså, jag har testat allt men behöver nu hjälp, snälla skriv en post bara om du vet hur man fixar detta:):)

det är inget fel tryck bara på H knappen jag uppmärksammade dock inget fel du kanske menar din bil ja antingen har du krachat den så huven flygit av annars vet jag ej :P

Senast ändrad:

Det är inte huven som flygit av alla texturer är borta hus väåggarna är genomskinliga, marken är vatten hela tiden ,

aha ok kolla i dette forum om du kan lösa ditt problem här :P

http://74.125.79.132/translate_c?hl=sv&amp...s3ZILK3C4y9Md3g

Nivå 0 · Nykomling

Är du säker på att ditt grafikkort pallar det :) Kolla inställningarna, kan vara något knas

22 Jul 2009
Nivå 0 · Nykomling

har du laddat ner det? för det har jag och det blir så ibland, bara att minimera och sen gå tillbaks, funkar för mig.

30 Jul 2009

Tack , för svar , jag har inte laddat ner det är köpt, FIck flera texturer att funka nu ser man spelet i alla fall,

16 Aug 2009
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Är du säker på att ditt grafikkort pallar det :) Kolla inställningarna, kan vara något knas

17 Aug 2009
Nivå 0 · Nykomling

Har du uppdaterat spelet? Om inte så gör det. För det ska ha fixat det för väldigt många.

Vad har du för grafikkort?

20 Aug 2009
Nivå 0 · Nykomling

Så där vart det på mitt inbyggda graffe,men en uppdatering av grafikkortets drivrutiner fixade problemet.

30 Nov 2009
↗ till inlägget

Har du uppdaterat spelet? Om inte så gör det. För det ska ha fixat det för väldigt många.

Vad har du för grafikkort?

Gammalt forum men har grafikkortet ,

Grafikkort: Nvidia GeForce 7900 GTX

Ram: 2 GB

Operativsystem: Windows 7 Professional - 32 bitars

Processor: AMD athlon 64x2 Dual Core 4400+ 2,20 GHz

7 Jan 2010
Nivå 0 · Nykomling

Är skivan repad? Hände för mig med Gudfadern 1 på vanligt xbox för att jag repat den för mycket.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in