💬
Logga in
Fuska.se

Fjårtis

264 svar · startad

men med fjortisar så är det inte riktigt så, man är ingen riktigt fjortis om inte alla (som inte är fjortisar) hatar en.

Fortsätt du med att citera dina egna usla kommentarer, ger dig en chans till att svara något vettigt sen skiter jag i detta. Jag vet att du inte tycker man är en riktig fjortis förrän alla som inte är fjortisar hatar en, du behöver inte säga det fler gånger.

↗ till inlägget

Fortsätt du med att citera dina egna usla kommentarer, ger dig en chans till att svara något vettigt sen skiter jag i detta. Jag vet att du inte tycker man är en riktig fjortis förrän alla som inte är fjortisar hatar en, du behöver inte säga det fler gånger.

men du fattade ju inte. ajja ska iväg nu så vi få diskutera vidare imorgon.
Bajare
↗ till inlägget

Eller så är han en fjortis själv. Eller så har han tur att inte gå på en skola med 70% fjortisar, 20% inavel och 10% normala som jag.

Hur fan kan man missa det?

Om jag inte fattat helt fel gnäller många på att fjortisar är "omogna", då kan du ju i sånna fall berätta hur moget det är att kalla 20% av sin skola för inavel, och i samma mening kalla sig normal. You're the one to judge...

26 Jul 2009
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Eller så är han en fjortis själv. Eller så har han tur att inte gå på en skola med 70% fjortisar, 20% inavel och 10% normala som jag.

Om jag inte fattat helt fel gnäller många på att fjortisar är "omogna", då kan du ju i sånna fall berätta hur moget det är att kalla 20% av sin skola för inavel, och i samma mening kalla sig normal. You're the one to judge...

Vet inte vart du är uppväxt men här är det iallafall jävligt moget att vara ärlig.

Fjortisar är en hotfull ras...

↗ till inlägget

Fjortisar är en hotfull ras...

P12:or också ;)

Senast ändrad:

Bajare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vet inte vart du är uppväxt men här är det iallafall jävligt moget att vara ärlig.

För du har ju koll på att alla är inavlade också... Det är jävligt lätt att döma ut andra när man inte känner dem...

↗ till inlägget
↗ till inlägget

För du har ju koll på att alla är inavlade också... Det är jävligt lätt att döma ut andra när man inte känner dem...

japp, I skolkatalogen på min gamla skola hade de t.o.m märkt alla i skolkatalogen med antingen Fjortis, Inavel eller normal.

Senast ändrad:

Bajare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

japp, I skolkatalogen på min gamla skola hade de t.o.m märkt alla i skolkatalogen med antingen Fjortis, Inavel eller normal.

Kul...

Om 70% på ens skola är "fjortisar" och 10% är "normala" bör man nog inse att det är fjortisarna som beter sig normalt, och att man själv tillhör töntgänget.

↗ till inlägget

Om 70% på ens skola är "fjortisar" och 10% är "normala" bör man nog inse att det är fjortisarna som beter sig normalt, och att man själv tillhör töntgänget.

Har för mig att någon har skrivit så där..

↗ till inlägget
Om de flesta är fjortisar är det inte det som är normalt då?
;)

Senast ändrad:

Bajare
↗ till inlägget

Kan inte annat än att hålla med.

27 Jul 2009

Jag undrar egentligen hur många här som e fjortisar fast dem skriver massa saker om fjortisar

↗ till inlägget

Jag undrar egentligen hur många här som e fjortisar fast dem skriver massa saker om fjortisar

Tror du att fjortisar hänger på ett spelforum?

↗ till inlägget

har redan svarat på det.
↗ till inlägget

Nej, nej och återigen, nej.

Fjoritsarna är de som sticker ut. Inser du inte det? De som fortfarande ser hyfsat normala ut är de som håller sig innanför linjerna. Fjoritsar, Emos, Superpunkarna, Johnnysarna är de som sticker ut oavsett procentenhet som är Fjortis. Du kan ju inte säga att de beter sig normalt även om de är ca 70% då.

Bajare

Eru då måste dock förstå att om 70% av "befolkningen" av en skola är fjortisar så är det som är normalt? Inte så svår logik faktiskt.

Och Underwar jag såg faktiskt aldrig att du svarade på xplits inlägg om att fjortisar var normalt, men jag kan ju ha missat det.

Senast ändrad:

TU (lol, låter som TL) , men tänk vafan. Ja det är normalt i teorin att majoriteten är mest normal. Men det är inte så i detta fallet. Så logiken är jävligt skum.

Men du är kanske en PJ som älskar alla fjortisar och känner därför att du måste beskydda dem fast du vet att de inte är helt funtade i huvudet. Visst, ni får tycka att det är normalt om fjortisen tar över skolorna. No Problems. Men jag tycker inte det är ett dugg normalt.

angående det du sa underwar: Tror fan du är mest inavlad med tanke på det du skrev. Du är nog de 20% själv.

Bajare

Frågan var inte om det var normalt att fjortisar tog över skolorna elr ej utan att det i hans skola var normalt att vara "fjortis" (med tanke på de 70%) dvs är fjortisar de normala i den skolan, ganska lätt logik elr hur?

Sen ang. om jag ogillar elr gillar fjortisar, jag dömer en person först när jag känner den och försöker vara väldigt försiktig med att döma ut personer "i förtid". Visst det finns säkert jobbiga fjortisar men alla är inte det, och de som är det behöver du ju inte ha något att göra med, eller? Om det inte är som i Tolins fall där alla taskiga fjortisar går och skriker taskiga saker åt honom :( .

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in