💬
Logga in
Fuska.se

pokemon crater

182 svar · startad

Zyper har tagit den från pokemob crater tror jag.

Han hittar nästan alla bilder där.

Undrar om han har frågat om han får använda dom.

Man kan ju bli stämd om man bryter mot copyright lagen.

Man får kopiera dom.

Ok. Vad bra.

Jag tycker det inte ska finnas nån copyright lag! Jag menar.... Det är bra en bild! Men återgå till ämnet!

Menjag är best va? Jag hade en viktor111 för ett tag sen så där kan ni kolla på min förra.

Ursäkta om jag är lite borta från tråden men... öh... Pokémoncrater har tagit dem från R/S och det är inte förbjudet att ta dem därifrån, så de kan inte säga att det är DERAS, för då bryter DE mot copyrightlagen. Och DonaldDuckGenius, om du hade kämpat hårt med en bild och någon plötsligt stal den och sa att den personen hade gjort din bild, skulle du inte bli arg då...? Hur som helst, dags att återvända till ämnet!

Har någon några svaga Pokémon som jag kan slå? Jag är otroligt DÅLIG på Pokemoncrater... :roll:

Ursäkta om jag är lite borta från tråden men... öh... Pokémoncrater har tagit dem från R/S och det är inte förbjudet att ta dem därifrån, så de kan inte säga att det är DERAS, för då bryter DE mot copyrightlagen. Och DonaldDuckGenius, om du hade kämpat hårt med en bild och någon plötsligt stal den och sa att den personen hade gjort din bild, skulle du inte bli arg då...? Hur som helst, dags att återvända till ämnet!

Har någon några svaga Pokémon som jag kan slå? Jag är otroligt DÅLIG på Pokemoncrater... :roll:

Nope! Om jag ska erkänna skulle jag faktiskt bli ganska glad för det är ju ett bevis att som gillar bilden! :D

2 Nov 2003

jag heter Ness800

astronaut samma här jag blev precis medlem

hur får man tag på skinade poke

Dubbelposta inte, och absolut inte Trippelposta! ;)

3 Nov 2003
hur får man tag på skinade poke

Det dyker bara upp av sig själv. Du behöver bara söka efter Pokémon så hittar du nog dem... de är mer sällsynta än de vanliga så ha tålamod! ;)

Eller så kan man hitta ett ställe där det är en Pokémon och så klickar man på det stället där man hittade den flera gånger.

4 Nov 2003

Hitta en pokémon

Klicka på uppdatera/refresh tills den shiny kommer upp.

5 Nov 2003

Låter bra... ska testa det...

6 Nov 2003

Det funkar 100% garanterat.

7 Nov 2003

Det var så lite så. Nåt mer ni behöver hjälp med?

jo vet du något bra sätt att träna sinna pokemon på? jag håller på att träna min Quilava så att jag kan få jordnålen. det blir min tredje nål.

8 Nov 2003

Jord nålen kan du inte få förens du har tagit alla kanoto nålar.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in