men jag är medlem jag heter golden_mew
pokemon crater
DonaldDuckGenius, Valde du också Cyndaquil i början?Perfekt träning för Cynda/Quilava är Bugsy! :)
Mitt team:
Quilava Lv: 30
Cyndaquil(S) Lv: 10
Charamander Lv: 9
Murkrow(S) Lv: 9
NidoranM(S) Lv: 9
Pichu Lv: 9
(S) = Shiney
Jag hade ett team som va ungefär dubbellt så bra...
Det går ju inte och få tillbaka sitt lösenord...
Så ***** dåligt.
Jag är inte medlem där än.. Ska nog bli det nu.. Vilken Pokémon ska jag börja med tycker ni?
vad är pokmon cratr för någe?
Man kan visst få tillbaks sitt lösenord. Man bara skriver in sin e-mail på wiew/edit profile så får du till baks det när du glömt det.
Jag är inte medlem där än.. Ska nog bli det nu.. Vilken Pokémon ska jag börja med tycker ni?
Jag tycker du ska ta Cyndaquil som jag! Den är gullig och stark!
Jag tycker du ska ta Cyndaquil som jag! Den är gullig och stark!
Jag ska också bli medlem.. Jag tar nog Cyndaquil..
ta torchic
jag heter-=jedi knight=- ochhar en nålhttp://instagiber.net/smiliesdotcom/games/poke/gym1.gif
ta torchic
Menar du mej? Hmm.. Kanske det.. Den e ju cool :P
jag menade igentligen armageddon men jag tycker du ska ta den med för den är rätt så bra
jag menade igentligen armageddon men jag tycker du ska ta den med för den är rätt så bra
Okej.. Vet inte så mycket om Pokémon Crater så.. Bäst att lyssna på en Mästare :P
Totodile är den som kan sktarkast attaker.
Sämsta attacker kan pidgey.
ja undra varför pigey är med att ta men jag tycker man ska ta torchic pokemon
Okej.. Torchic eller Treeco Tar jag nog.. Blir medlem nu..
ta pichu han e bäst han nokar alla med blixt
Ta totodile den är starkast.
nej ta torchic
jag spöa upp charmander vad har heter f*n vad dålit när man spelar det är inte som i gameboy :evil: