hej är nån medlem där? jag är det heter crille93 föresten vet någon vilken tid man fångar drantanice?
PS: länken är www.pokemoncrater.com DS:
hej är nån medlem där? jag är det heter crille93 föresten vet någon vilken tid man fångar drantanice?
PS: länken är www.pokemoncrater.com DS:
är det grattis
japp helt gratis
jag hittade shiny schyter men datorn hängde sig och stängde ner fönstret så jag undrar vilken tid hittar man han?
i huset är det ungefär mellan halv åtta
Det e så jä**igt tråkigt....
Jag kan inte få tillbaka mitt lösenord.
gillar inte pokémon så det är nog inget för mig.
Om man har fongat shiny syter kan man fonga dragonice då?
Hur ser dragonice ut?
Jag kom inte ihåg hur han såg ut :cry:
Jag heter Fredde93
pokemon den heter igentligen drantinice jag är inte så bra på att lägga inn bilder men kolla på länken hur den ser utt http://www.pokemoncrater.com:81/pics/pokem...n/Dratinice.gif
Mitt namn på sidan är Hwang. :wink:
jag heter dransik
Jag heter fidde_200
Det e så jä**igt tråkigt....Jag kan inte få tillbaka mitt lösenord.
Du behöver inte diskutera det här! Jag ska bli medlem nu!
ja gör d!
Ok mästaren är här.
Mellan kl 5.30 - 6.30 (dag eller morgon) kan man fånga shiny schyter i hustet på den 2 kartan med hus på(tror det var johto map #3).
Mellan kl 11.30 - 12.30 eller 12.30 - 13.30 (kom inte ihåg)(dag eller natt) finns dratnice i huset på karta johto map #1.
åhh, tack!!
Det var så lite.
Jag startade nyss och har tränat min Cyndaquil till 20. Snacka om tur, jag mötte Shiny Cyndaquil och fångade den med en PokeBall när den hade 2 HP kvar. Är shiney ovanliga?? :?
-----------------
Jag ska använda eld-pokemon mest tror jag, men finns det tillfällen då man inte kan utväckla?
Mitt team: Quilava Lv: 20, Shiney Cyndaquil Lv: 10, Charamander Lv: 9.
ja ganska
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in