💬
Logga in
Fuska.se

pokemon crater

182 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

Nu har jag två shiney! :)

Shinny är lätta att hitta jag vet var man fångar shinny chikorita shinny sentret och shinny togepi har shinny togetic nu!

Nivå 4 · Lärling

Jag har precis börjat. Jag valde Charmander och har fångat Bulbasaur och Scyther. :)

Nivå 5 · Fuskare

Jag tänker träna min Shiney Cyndaquil mycket och alldrig utväckla den. Iallafall inte den som jag har nu, kanske om jag fångar en annan!

(Cyndaquil är min favorit-pokemon och det var den första pokemon jag fångade på Pokemon Crater!) :wink:

Nivå 4 · Lärling
Jag har precis börjat. Jag valde Charmander och har fångat Bulbasaur och Scyther. :)

OJ,det var nästan som mig,jag valde också Charmander fast har fångat Scyther och Shiny Goldeen.Jag hittade en Pokéboll i huset på Jotho map 3.

Men det hände inget när klickade på den.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #26

yoshi så vart det för mej med och 0013 tack för att du skrev när man fånga drantinice för jag behövde hjälp med det föresten vad heter du 0013?

Nivå 4 · Lärling

Tror du han säger det?

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #28

varför skulle han inte säga vad han heter på pokemoncrater?

Nivå 5 · Fuskare

jag varför skulle han inte d?

va en shiny mew ska va guld det är därför jag heter goldenmew men står det vad man kan hitta jag är medlem jag heter golden_mew

29 Oct 2003
Nivå 4 · Lärling

goldenmew,jag har utmanat din Pichu 2 gånger för att träna min nyaste Pokémon,Shiny Charmander. :wink:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #32

jag har ungefär 40 shiney

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag heter Viktor på riktigt och på pkmn cr(crater).

Mina PoKÉMON:

Blaziken 69

Shiny Mudkip 23

Treecko 16

kan man köra pokemon spel där :?: :shock: :?

Nivå 4 · Lärling

Japp, men det är inte precis likadant som Game Boy spelen.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Nu har jag fångat shiny Squrtle och shiny Dratini.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #37
Jag heter Viktor på riktigt och på pkmn cr(crater).

Mina PoKÉMON:

Blaziken 69

Shiny Mudkip 23

Treecko 16

är det dina bästa jag bara undrar
30 Oct 2003
Nivå 11 · Veteranfuskare

Det var mina enda.

Min lista ser ut så här nu:

1. Blaziken 69

2. Sh Mudkip 23

3. Treeko 16

4. Sh Dratini

5. Sh Squrtle

sh=shiny

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #39

ok jag har lite mera jag har nästan 100 pokemon jag tror jag har alla legendariska fåglar och jag har 40 shiney ungefär och min som har högst level är typloshion lv 94 och sen kommer shiney mew och mewtwo lv 84 och 86 tror jag ungefär

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag har en annan som kanske e raderad men där hade jag 4 på lv 100 alla legendariska och alla.

I dag (innan midnatt) lovar jag att min Blaziken ska vara på lv 100. Om inte äter jag upp mitt bajs.

Så kolla på min profil i kväll gameking. Du klickar bara på battle a meber där vid menyn och sen skriv Viktor och kolla om jag har en Blaziken på lv 100.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in