Va???Jag fick en nål ifrån Johto och jag har inte mött någon från Kanto.
Jag vill också ha lite beröm för det där tipset om hur man får Shiny Pokémon. :frown:
Va???Jag fick en nål ifrån Johto och jag har inte mött någon från Kanto.
Jag vill också ha lite beröm för det där tipset om hur man får Shiny Pokémon. :frown:
men på engelska heter den :oops: rengbågs nålen menade jag. min quilava är när som hälst en Typhlosion
jag heter lokans har celibi mew och många andra bra har aldrig förlorat en match
men på engelska heter den :oops: rengbågs nålen menade jag. min quilava är när som hälst en Typhlosion
Träna mot erikas Vileplume. Den utvecklas på lv 36.
har redan utvecklas den är på l.45 eller nåt. vad händer om man fölorar en match?
Ingenting men när man har 0hp så klicka dig bort från matchen klicka inte på continue.
smart
d brukar jag göra innan jag har 0 hp
jag har förlorat en gång man då skulle vi åka och snikra. är inte ström svag mot sten tex Rachu mot Onix?
Congratulations, Ness800! Your Typhlosion beat Sabrina's Venomoth.
You've earned the Marsh Badge from the Saffron City Gym.
HUR KÖR MAN POKEMON SPELET
men det e itte roligt
Jaha med då behöver du itte(som du skriver) skriva det då, Spammer.
Nej precis.. Men åter till ämnet nu.. Hur gör man för att möta Gary i sista Kanto gymmet? Det står bara "Gym closed"..
Jag tror man måste klara gymen som är före Gary!
Jag har klarat dom 7 första i kanto och 6 första i jotho plus Koga.
Nej precis.. Men åter till ämnet nu.. Hur gör man för att möta Gary i sista Kanto gymmet? Det står bara "Gym closed"..
Jag tror man måste klara gymen som är före Gary!
Jaha, då fattar jag.. Tack så mycket :D ... Har inte klarat så många så det öär dröja ett tag.. Vad heter du på Pokémon Crater DonaldDuckGenius?
DonaldDuckGenius, Precis som här men vi kan prata om PokemonCrater på PM i stället för att bryta mot regeln inget chat! :D
jag har klarat precis exakt alla elite four med om ni behöver hjälp fråga mig
Min starkaste Sceptile på lvl 40 (Började vid höstlovet)!
You Won the Battle!
Congratulations, Ness800! Your Typhlosion beat Surge's Raichu.
You've earned the Thunder Badge from the Vermillion City Gym. gott en till nål
Min starkaste är Blasiken på lv 100.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in