↗ till inläggetLugn eftersom att det har regnat. Jag hade planerat att hitta på något ute med kompisar, men det blev en helg framför datorn och ps3.Hur har eran helg varit?
Helgtråden
↗ till inläggetjag ska försöka bli frisk från en jävligt irriterande förkylning :angry:
samma här ska bli frisk från en jävligt irriterande Förkylning+Feber
↗ till inlägget↗ till inläggetjag ska försöka bli frisk från en jävligt irriterande förkylning :angry:
Usch då. Get better!
Jag har knappt gjort nåt i helgen :D
↗ till inlägget↗ till inläggetjag ska försöka bli frisk från en jävligt irriterande förkylning :angry:
Svininfluensan?
Svininfluensan?
´Nej Det är vanlig Feber+ vanlig förkylning
Kräftor till helgen, sweet! :D
Kräfter är gott sålänge dom inte lever
Födelsedags firande till helgen (: jag fyller egentligen inte på helgen men eftersom släkten jobbar när jag fyller 11 så kommer dom på lördag
den avr wunderbar
Ska passa tre kusiner :lol:
Min helg har varit rätt sweet :D (Kanske skriver lite sent ?). Fick en ny datorskärm och ett nytt datorbord av min syrras kille :lol:.
Trevlig helg allesammans! :D
Sitter i bilen påväg mot västkusten nu, hoppas det blir fint väder.
↗ till inläggetÅhh, jag kommer ihåg när jag skulle växla till 3:an och släppte kopplingen direkt och full gas, haha. Åkte på bakhjulet 5-6m, det var när jag var ny med koppling på min fiddy ;PIdag har jag tränat på att köra på bakhjulet med min cross... Jag kommer upp med understa delen av framhjulet ca 4dm och kan köra så i ca 2-3m :)
På Fredag fyller jag år, kalas hela helgen.
↗ till inläggetLA du i 3 när du skulle starta? :huh:↗ till inläggetÅhh, jag kommer ihåg när jag skulle växla till 3:an och släppte kopplingen direkt och full gas, haha. Åkte på bakhjulet 5-6m, det var när jag var ny med koppling på min fiddy ;PIdag har jag tränat på att köra på bakhjulet med min cross... Jag kommer upp med understa delen av framhjulet ca 4dm och kan köra så i ca 2-3m :)
Helgen som kommer blir "jättetrevlig", jobbar 07:30-16 fre-sön. Missar så jävla mkt roligt bara för det (n)
↗ till inläggetLA du i 3 när du skulle starta? :huh:↗ till inläggetIdag har jag tränat på att köra på bakhjulet med min cross... Jag kommer upp med understa delen av framhjulet ca 4dm och kan köra så i ca 2-3m :)
Åhh, jag kommer ihåg när jag skulle växla till 3:an och släppte kopplingen direkt och full gas, haha. Åkte på bakhjulet 5-6m, det var när jag var ny med koppling på min fiddy ;P
Nej -.-' Men jag brukar starta på 2, 1:an är så seg.
↗ till inläggetHelgen som kommer blir "jättetrevlig", jobbar 07:30-16 fre-sön. Missar så jävla mkt roligt bara för det (n)
Man ska vara glad att man har jobb, glöm inte det. :)