Äntligen helg! :D
Helgtråden
Det blir cross (Y)
Det blir sova (Y)
Ska döma ishockeycup imorgon, upp klockan 6 på morgonen, men vad offrar man inte för ishockeyn? :)
fest
↗ till inläggetSka döma ishockeycup imorgon, upp klockan 6 på morgonen, men vad offrar man inte för ishockeyn? :)
Sounds like fun! :D
Ska på min MMA träning, sen vidare till en brud. och kanske har något på G till på kvällen. :)
In med farsan till stan!
Köpte jacka idag
Har dömt knattehockey sedan klockan 8 i morse, kom hem nyss.
har fotbolls cup i Djursholm
Snart helg igen, imorgon är det redan torsdag! Vem längtar? :)
JAG! Men imorrn får vi pizza, för då fyller min mamma år. I helgen ska jag, tjaa... Skriva SO-uppsats tror jag.
Jag ska vara hemma hela helgen
skönt med torsdag eftersom jag e ledig på fredagar.
ska nog ladda upp inför helgen med en 1,5 kilos godis påse från hemmakväll sen blir det nog att slappa hela fredagen tills ungefär 19:30 då blir det lan hos en kompis.
lördag ska jag till samma kompis och lana lite mer.
söndag läxornas dag men jag har inga läxor :) så jag ska nog ut och träna lite i skogen.
↗ till inläggetskönt med torsdag eftersom jag e ledig på fredagar.
ska nog ladda upp inför helgen med en 1,5 kilos godis påse från hemmakväll sen blir det nog att slappa hela fredagen tills ungefär 19:30 då blir det lan hos en kompis.
lördag ska jag till samma kompis och lana lite mer.
söndag läxornas dag men jag har inga läxor :) så jag ska nog ut och träna lite i skogen.
Gött, inga läxor! Maxat med spelande. :D
ska chilla på helgerna köra spel.
Jag och några kompisar ska lana. Ska dra snart, ska bara skicka iväg detta inlägg. ;)
Vi är även lediga på måndag och tisdag nästa vecka, så det blir ett långt lan. :)
Pizza! :D
Äntligen helg, wohoo! :)
Kom på att jag ska övernatta i en kåta i skogen lör-sön.