💬
Logga in
Fuska.se

Bästa Webbläsare?

146 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Surfar med ny webbläsare nu, nämligen SM! (SeaMonkey)

27 Jul 2009
↗ till inlägget

använder google chrome och får ingen reklam :)

Klart du får reklam..? Bara kolla på fuska så ser du fullt med reklam under menyn.
Nivå 0 · Nykomling

Tog annan, gillade firefox rejält när det precis kom ut men det har bara blivit sämre sedan dess.

:iluvff: FX FTW

Nivå 0 · Nykomling

Flock.

Firefox

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Tog annan, gillade firefox rejält när det precis kom ut men det har bara blivit sämre sedan dess.

Yup, bytte till Chrome när Firefox hamnade efter. Numera har den ju bara en massa säkerhetshål- Och fortfarande lika seg.

IE är säääämst allt som man har som standard på Windows suger (hyfsad brandvägg).

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #29
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Yup, bytte till Chrome när Firefox hamnade efter. Numera har den ju bara en massa säkerhetshål- Och fortfarande lika seg.

Chrome har minimalt med knappar och liknande, vilket jag ser som ett minus helt klart. Firefox är bättre än Chrome imo, men inget klår Opera. :3
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Chrome har minimalt med knappar och liknande, vilket jag ser som ett minus helt klart. Firefox är bättre än Chrome imo, men inget klår Opera. :3

Ett minus? :P Haha, ja, det är väl där vi Chrome användare skiljer oss från er FF anhängare.

Firefox är (enligt mig) det bästa just nu, på grund av dess enorma utbud av tillägg, exempelvis Greasemonkey.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #32
↗ till inlägget

Firefox är (enligt mig) det bästa just nu, på grund av dess enorma utbud av tillägg, exempelvis Greasemonkey.

Men Gresemonkey finns ju på Opera också och stödet för Greasemonkey är tio gånger bättre på Opera än på Firefox. ^^
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Men Gresemonkey finns ju på Opera också och stödet för Greasemonkey är tio gånger bättre på Opera än på Firefox. ^^

Många hemsidor stödjer dock inte Opera, då det inte prioriteras när designers fixar kompatibiliteten.

Senast ändrad:

30 Jul 2009
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #34

Provade på Safari idag, inte mycket att hurra för det inte. Utan tvekan att jag inte kommer lämna Opera.

Nivå 0 · Nykomling

FF till dator och Opera till mobil :>

31 Jul 2009
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #36

Har inte provat Opera på mobil som anses vara den bästa webbläsaren för mobilen.

Men vem f*n har röstat IE? O_o

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

hehe... jag röstadepå IE :D

Men för att:

Hyfsat snabb webbläsare, men klår ej firefox, chrome elr safari. -1

Så j*vla säkert :D +2

Har nog allt som all andra har + accelerator. +1

Detta var då för IE8 inte 7, så IE8 för mig^^

Nivå 0 · Nykomling

OPERA ROCKS!

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #39
↗ till inlägget

OPERA ROCKS!

Detta.

Men IE8, den försöker ju bara likna Opera och Firefox som den tyvärr misslyckas totalt med. Får ingen som helt "wow-faktor" som jag får när jag kör Opera.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Chrome ftw. Duktigt av GZT att stava fel till Chrome förresten.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in