💬
Logga in
Fuska.se

Bästa Webbläsare?

146 svar · startad

Trådstartare #1

Vilken är den bästa webbläsaren enligt er? Det här är väl egentligen helt fel kategori så om modsen vill så går det bra att flytta tråden.

Jag kör Opera nu eftersom den har det mest stabila stödet för Javascript. Jag har kört Firefox, Safari och Internet Explorer (7). IE7 var absolut sämst av de eftersom det kändes precis som IE6 bara att man kunde ha flikar och utseendet var ilte ändrat, annars var det som på IE6 där den inte kunde visa en hemsida rätt om man inte skrev ett eget javascript som gjorde att den visade hemsidorna bättre. Ni som kör IE...Byt till Opera eller Firefox.

Kör numera Google Chrome då de dragit förbi hela webbläsarköret på sista tiden. Mozilla har slakat efter och har numera bara en massa säkerhetshål och trög interface.

Seamonkey är väl ingen webbläsare? Är inte det en email klient? Jag röstar på Google Chrome...

Firefox utan tvekan!

Trådstartare #5
↗ till inlägget

Seamonkey är väl ingen webbläsare? Är inte det en email klient?

Öh jo? Det är en webbläsare.

http://sv.wikipedia.org/wiki/SeaMonkey

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Seamonkey är väl ingen webbläsare? Är inte det en email klient?

Öh jo? Det är en webbläsare.

http://sv.wikipedia.org/wiki/SeaMonkey

Jaha :s det förklarar en hel del...
Knark

FF ofc ;)

FF

Trådstartare #9

Men Opera då? D'x

:iluvff:

Moderator

I dagsläget så är det Firefox.

↗ till inlägget

Men Opera då? D'x

Opera är nice, fast dom flesta som använder FF är tilläggs horor som vill kunna lyssna på radio med browsern och sånt :P

Jag använder FF 3.5.1, det programmet äter verkligen minne.

25 Jul 2009

Firefox

26 Jul 2009
Trådstartare #15
↗ till inlägget

Jag använder FF 3.5.1, det programmet äter verkligen minne.

Halva CPU-kraften sugs ut även när man stängt ner webbläsaren.

firefox och internet explore men ie är bara för one.com inte har uppdaterat stöd för ff i deras ftp!

FF

FX ftw. Chrome är en produkt av Google dvs. att de övervakar din surfning och registrerar alla hemsidor du går in på så att de vet vilken typ av reklam de ska skicka till dig.

använder google chrome och får ingen reklam :)

FF och IE.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in