Ok.
Sidekick
Ett gruppforum för värdelösa debatt trådar? Låter värdelöst.
Även för vanliga, låter vettigt.
Men dom vanliga finns redan i debatt-forumet. Jag tror att fler medlemmar kollar trådarna där än går med i ett gf.
Men. Det är även en övrigt grupp...
BTW om reglerna: Man får debattera om nazism elr liknande men inte på nåt sätt vara nazist. Nazister blir kickade, om fuska har några ;)
Jag ansöker, bryr mig inte om gruppen inte kommer hålla.
Gruppen har nu skapats, var snälla och posta finfina diskussioner mm...
Kan informera att gruppen är bra än så länge :)
Tack :)
↗ till inläggetKul att ni "respekterar andras åsikter" men även kickar nazister och rasister.Men. Det är även en övrigt grupp...
BTW om reglerna: Man får debattera om nazism elr liknande men inte på nåt sätt vara nazist. Nazister blir kickade, om fuska har några ;)
↗ till inläggetMen. Det är även en övrigt grupp...
Det är en politisk ställning, är det fel att tycka och tänka i Sidekick?
Jag har ändrat reglerna i gruppen -.- Den regeln står här, men den gäller inte i gruppen för jag ändrade igår :lol:
Men fortfarande gäller det att inte länka till nazistiska låtar eller liknande, för det tas som stötande för t.e.x. judar, själv tkr även jag att det är fel att länka nazist låtar -.- Dokumentärer och liknande om nazism i debattering i gruppen = godkänt.
Gick nyss UT från gruppen
↗ till inläggetGick nyss UT från gruppen
Why?
↗ till inläggetFör att den var tråkig, inte min sorts grupp
↗ till inläggetFör att den var tråkig, inte min sorts grupp
Men du är 10 år och debbat är inte direkt något alla 10 åringar gillar.
↗ till inläggetMen. Det är även en övrigt grupp...
Jaha, så då kan ni kicka mig för att jag är skåning också? Hets mot folkgrupp :(
↗ till inlägget
För att den var tråkig, inte min sorts grupp
Men du är 10 år och debbat är inte direkt något alla 10 åringar gillar.
Precis,vilket troligtvis var anledningen till att han gick ut.Du svarade på din egen fråga.
Amen vafan det är klart att nazister ska kickas, såväl som fascister, liberaler och sossar. Bara stenkastare som bär den röda fanan borde få vara välkomna! ;|
Har f.ö. ansökt för att kolla vad det här är för.. ja.. öhm.. grupp.
↗ till inläggetGanska ensidig debatt om den enda åsikten om ämnet som är tillåtet är att inte tycka det är bra...Men. Det är även en övrigt grupp...