TF2 HOHO!
Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?
↗ till inlägget
Gav spelet en andra chans nu, visst det var lite underhållande med dräktfunktionerna och storyn är väll sådär. Men jag känner inte att "Shit jag måste spela mer!". Och vad är det med all hype över grafiken? Jag kör på high och det är då inget speciellt med grafiken. Det enda jag som jag tyckte var riktigt snyggt gjort var vattnet. Hela konceptet med att man är på en ö full med snubbar som vill döda en och några stora prylar som även dom vill döda en känns ju som Lost all over again
Gå och spela CoD då eftersom du uppenbarligen inte vet hur man spelar.
Men ursäkta då för att jag har en åsikt som bestrider din -.-
Det är inte för det, men Crysis kräver tyvärr lite av spelaren.
↗ till inlägget
Gav spelet en andra chans nu, visst det var lite underhållande med dräktfunktionerna och storyn är väll sådär. Men jag känner inte att "Shit jag måste spela mer!". Och vad är det med all hype över grafiken? Jag kör på high och det är då inget speciellt med grafiken. Det enda jag som jag tyckte var riktigt snyggt gjort var vattnet. Hela konceptet med att man är på en ö full med snubbar som vill döda en och några stora prylar som även dom vill döda en känns ju som Lost all over again
Gå och spela CoD då eftersom du uppenbarligen inte vet hur man spelar.
Men ursäkta då för att jag har en åsikt som bestrider din -.-
Det är inte för det, men Crysis kräver tyvärr lite av spelaren.
Bara för att jag inte gillade spelet så betyder det inte att jag är dålig på spel.
Lvlar en Runekeeper i Lord of the rings online ^^ .
Kör RoL
Funderar på om jag ska koppla in mitt nyköpta gamecube eller bara låta det ligga där.
↗ till inläggetFunderar på om jag ska koppla in mitt nyköpta gamecube eller bara låta det ligga där.
Do it! Vilka spel har du?
50 sidor!
Bara timesplitters 2, skaffar självklart The legend of zelda: wind waker om jag hittar det (=
↗ till inläggetBara timesplitters 2, skaffar självklart The legend of zelda: wind waker om jag hittar det (=
TS 2 är dock grymt kul. Hade det till Xbox. Har dock ej testat 3:an.
Spelar Wow
↗ till inlägget↗ till inläggetBara timesplitters 2, skaffar självklart The legend of zelda: wind waker om jag hittar det (=
TS 2 är dock grymt kul. Hade det till Xbox. Har dock ej testat 3:an.
3:an är kul, men det är inte riktigt samma spelkänsla som på 2:an.
2:an är ju riktigt grymt, det är ju fan spelhistoria ;)
Battle Factory på Pokémon Platinum.
Kör Naruto:Ultimate ninja 3
Lirade precis ut Fallout 3, slutet var ju helt värdelöst :S
↗ till inläggetLirade precis ut Fallout 3, slutet var ju helt värdelöst :S
Ladda ner Broken Steel då. ;)
Nån som har lust att möta mig på GH3 - PS3? :)
Spelar RoL
Försöker göra mål på en cykelspark i FIFA 09
försöker att hitta en tjej sneasel så att jag kan fixa en bra Weawile