Portishead.
Med jävligt stora bokstäver.
Portishead.
Med jävligt stora bokstäver.
↗ till inläggetVarför inte? Hans röst är knappast distinktiv↗ till inläggetTrådskaparen vill inte ha nån som sjunger med en anka i halsen?
Hoppas verkligen inte att du menade Corey där.
Corey är duktig.
Likaså är några miljoner andra artister, men han är inte precis i top 50 bland heavy metal/metal
↗ till inläggetJag hoppas verkligen att du skämtar, annars är du bara otroligt korkad!Likaså är några miljoner andra artister, men han är inte precis i top 50 bland heavy metal/metal
↗ till inläggetNej, jag skojar inte↗ till inläggetJag hoppas verkligen att du skämtar, annars är du bara otroligt korkad!Likaså är några miljoner andra artister, men han är inte precis i top 50 bland heavy metal/metal
↗ till inläggetNej, jag skojar inte↗ till inläggetLikaså är några miljoner andra artister, men han är inte precis i top 50 bland heavy metal/metal
Jag hoppas verkligen att du skämtar, annars är du bara otroligt korkad!
Han är lätt top 50!
↗ till inlägget↗ till inläggetLikaså är några miljoner andra artister, men han är inte precis i top 50 bland heavy metal/metal
Jag hoppas verkligen att du skämtar, annars är du bara otroligt korkad!
Nej, jag skojar inte
Han är lätt top 50!
Enligt dig, givetvis, för 2 år sen lyssnade jag på Nickelback 24/7, nu tycker jag dom är halvdana, Coldplay är skitkända, men sångaren sjunger som en kratta, sen finns det ju många personer inte många här (antagligen) känner igen som individ, Geddy Lee, Geoff Tate, Robert Plant, Paul Rodgers etc. som har haft inflytande på enormt många andra och har inspirerat osv osv
Lyssna på lite som du inte vanligtvis spammar om och om igen så kommer du troligtvis sätta allt i ett helt nytt perspektiv, bara ett tips
Morrissey
Half life - Latonic (
Ingen aning om vem som sjunger, men jag älskar låten.
Owe Thörnqvist också.
Randy blythe ofc!
↗ till inläggetGrant Nicol heter hanHalf life - Latonic (http://open.spotify.com/track/3ib5K28FGpiw2PeOtplR4H)
Ingen aning om vem som sjunger, men jag älskar låten.
bradley nowell...
Waah, glömde nästan Robert Plant.
Sen tycker jag John Mattias Edlund har rätt så skön röst också.. ^_^
Som jag nämnt tidigare Bob marley, tycker även att Jonathan Davis har en bra röst.
Don McLean är inte fel heller.
John Frusciante
Anthony Kiedis (Red Hot Chili Peppers)
Caleb Followill (Kings Of Leon)
Konstigt att ingen nämnt dessa, alla sjunger fantastiskt.
↗ till inläggetär jävligt dålig på att sjungaJohn Frusciante
↗ till inläggetHan är inte jävligt dålig på att sjunga :P Han sjunger ju jävligt bra.↗ till inläggetär jävligt dålig på att sjungaJohn Frusciante
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in