💬
Logga in
Fuska.se

Nästa Expansion: Cataclysm

95 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

och det här med raserna, ally racen verkar cool men goblin till horde?! lite dåligt. dessutom tycker jag det hade varit nice med shaman till dwarf för att draenei är så fula :D fast de blir nog ännu fulare till dwarf :P jag tycker det hade passat till NE

Finns ingen som helst anledning att ljuga om sin ålder.

On topic: När hålls Blizzcon?

Om sex dagar

Tack för snabbt svar. Om inte nästa expansion blir bra så går jag över till Aion som kommer i september.

Är okej på betan, men om man jämför med hur WoW var när det släpptes så är det väl som att jämföra Manos: The Hands of Fate och Gudfadern 2
16 Aug 2009
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #22
↗ till inlägget

1. jag har hört att nästa expansion ska heta maelstorm

2. hade faktiskt varit nice med en tauren paladin eftersom de har war stomp så tycker jag att det blir en bra combo med t.ex. protection spec

↗ till inlägget
och det här med raserna, ally racen verkar cool men goblin till horde?! lite dåligt. dessutom tycker jag det hade varit nice med shaman till dwarf för att draenei är så fula :D fast de blir nog ännu fulare till dwarf :P jag tycker det hade passat till NE
/Facepalm

Herregud, det handlar inte om vad som är snyggt eller gör en bra combo... isåfall kan väl alla raser få alla klasser för själv tycker jag att gnome druid vora ass balt! omgomgomg...

Om inte blizzard håller sig till loren kommer spelet crasha. De ända som skulle fortsätta spela är p12or.

Nivå 6 · Fuskare

Det finns ju dvärgar som sysslar med shamanism, så den delen är ju inte helt fuckad.

http://www.wowwiki.com/Wildhammer_clan

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #24

Jo men vad jag vet så håller dem inte på med shamanism på samma sätt som den shaman klassen man spelar.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Chilla, Blizz vet vad de håller po med. De hade aldrig låtit WoW gå ner i skiten.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Chilla, Blizz vet vad de håller po med. De hade aldrig låtit WoW gå ner i skiten.

Det är ju det de har gjort sedan TBC...
Nivå 8 · Veteranfuskare

Äh! Bullshit. Icecrown Keep har ju inte ens kommit ut än.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Vi har mycket och se fortfarande av Wrath of the Lich King.

Först väntar vi till Icecrown slår upp portarna, så ser vi hur storyn följer.

Har själv hört att Saurfang dör i 3.3, och han vorre Thralls förstaval som näste Warchief, men

Thralls ända alternativ efter det är Garrosh.

Iallafall så är det så i böckerna..

Men ärligt talat, de helt sjukt med dem nya klasskombinationerna.

Gnomes håller jag med om med att de ska kunna rollas till Priest,

de har ingen healingklass och det finns Voodoo Gnomes som sysslar med priest abilitys.

Troll Druids? WTH... Trollers mål har vart och förslava naturen hela tiden med deras

gudar, det funkar inte bara..'

--------------------------------

Duktigt av Blizzard att de äntligen lyssnar på deras spelare, de har planer av att dra upp

old school instancer som Onyxia, men ingen tvekan om att vi ska få möta Ragnaros igen.

Men ärligt talat, det låter som om Deadmines ska börja droppa Tier sets snart..

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Vi har mycket och se fortfarande av Wrath of the Lich King.

Först väntar vi till Icecrown slår upp portarna, så ser vi hur storyn följer.

Har själv hört att Saurfang dör i 3.3, och han vorre Thralls förstaval som näste Warchief, men

Thralls ända alternativ efter det är Garrosh.

Iallafall så är det så i böckerna..

Men ärligt talat, de helt sjukt med dem nya klasskombinationerna.

Gnomes håller jag med om med att de ska kunna rollas till Priest,

de har ingen healingklass och det finns Voodoo Gnomes som sysslar med priest abilitys.

Troll Druids? WTH... Trollers mål har vart och förslava naturen hela tiden med deras

gudar, det funkar inte bara..'

--------------------------------

Duktigt av Blizzard att de äntligen lyssnar på deras spelare, de har planer av att dra upp

old school instancer som Onyxia, men ingen tvekan om att vi ska få möta Ragnaros igen.

Jo det om trolls är rätt, till viss del, i ZA kan dom bli djur, i ZG kan dom blir djur, men om det är "förslava" naturen eller "bli ett med" naturen vet jag inte, gissar på det i ZA säger att dom vill sno gudarnas krafter, vilket dom till viss del gör. Men det i ZG säger att trollen kan ta till sig Aspecterna av olika djur men sen att Hakkar har gjort dom "onda" då bossarna skriker att dom blivit fri från Hakkar äntligen när dom dör. I ZG verkar det mer som om dom lever med "gudarna" eller "naturen" men att Hakkar använder dom till ont (yey!) men i ZA verkar dom försöka sno gudarnas krafter.

Jo gnome priest finns det fullt av, i Gnomeregan drar dom ju Heal. (inget mycket att gå på men låter troligare än att taurens blir paladin)

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Inget säger att klasskombinationerna är officiella eller ens troliga.

21 Aug 2009
Nivå 7 · Fuskare
Nivå 4 · Lärling

Köpte blizzcon live stream i eftermiddags så jag såg trailern live!

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

Ett ord: FET GRYMT!! Oj det vart två, aja :P

Fast måste då paya BC + LICH + CM :(

Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

Köpte blizzcon live stream i eftermiddags så jag såg trailern live!

Fanns en tråd på mmowned hur man kunde se den gratis, men när jag gick in på den funkade tråden inte :( flyttad till elite förmodligen.
Nivå 6 · Fuskare

:)

Nivå 4 · Lärling

här är länk till samma fast man kan ladda ner i HD format http://www.wow-europe.com/cataclysm/media/...play=true#video ;)

22 Aug 2009
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #37

Något jag stör mig på är att goblins kan vara hunter och inte gnomes! :<

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Något jag stör mig på är att goblins kan vara hunter och inte gnomes! :<

Gnomes får ju priests, hur grymt är inte det :D blir och skaffa all BoA gear till priests och lvla en :!

Hoppas bara inte BoA gear funkar på Worgens och Goblins, man ska ju kunna uppleva deras början, få lära sig lite ur loren utan att egentligen behöva läsa, inte bara döda mobs 1-10 med en macro sen göra en eller 2 quests och dra. Eller jao, dom gör väl mest troligt som DKs, phasing och allt så man inte bara kan grinda mobs och så man inte kan få mail innan man är helt klar.

↗ till inlägget

The Deadmines and Shadowfang Keep will be back in a brand new level 85 heroic version.

Ragnaros used the cataclysm to come back from the Plane of Fire where we sent him and is now sieging the World Tree in Mount Hyjal to burn it down. Malfurion is back from the Emerald Dream. The whole zone (Hyjal) will make extensive use of phasing.

Verkar lite ... som någon sa, Blizz ångrar att dom släppte vanilla wow så snabbt, Asså SFK kan man förstå då Arugal blev ressad och kanske över levde "Hour of the Worg" eller blev ressad igen, som the Black Knight :D Men Deadmines? Va fan.. Blev VanCleef så jävla pissed över att Stormwind kicka dom? ..skrattretande..

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

Tauren Priest :o Epic Fail!

Nivå 11 · Veteranfuskare

Och jag som tyckte WotLK var skit...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in