💬
Logga in
Fuska.se

Bra Hårwax

27 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Tjenare jo de e så att jag har testat några olika hårwax som Difi grön,difi blå,fudge, marianila,osv. Men det passar bara till när jag har klippt mig rätt kort. Men jag har fortfarande rätt kort hår men det är så himla tjockt, så villket wax är då bäst? Jag vill ha ett wax som är lätt att styla med och håller länge. Pris spelar ingen roll. Har ni någon favorit? :P

Nivå 5 · Fuskare

Fudge Matte Head funkar på mig iaf, har typ 10 cm lugg som kan stå rakt upp en hel dag

Nivå 11 · Veteranfuskare

Fudge !

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Fudge !

win

3 Sep 2009

Fudge funkade inte på min björnpäls :c

D:fi D:struct får håret att se fett ut, men den e ju helt ok på kortare hår.

Dax Wax är no no no.

Fudge é bra. För mellanlångt tjockt hår iallafall.

Men de frisörerna använder brukar vara bra, du kan ju kolla med din frisör vad som funkar bäst till tjockt hår ^^

Nivå 8 · Veteranfuskare

Det är D:FI som gäller, kort eller långt. Har både grönt och blått hemma.

Nivå 10 · Veteranfuskare

D:fi Blå fungerar både för kort och långt hår, har du längre måste du bara ta lite extra vax.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Då blire ju flåtigt.

Nivå 7 · Fuskare

Jag brukar använda Schwarzkopf: SEX APPEAL - och det är fett nice.

Nivå 4 · Lärling

D:fi är skit, köp American Crew, riktiga grejer det.

Shock Waves

Nivå 6 · Fuskare

Sebastian

D:fi grön/blå

Dax wax; Röd

Maria nila

American crew

För ett jäkligt bra hår:

@pussycat:

obvious fail is obvious

kör med Sebastian först, sen så tar du lite d:fi grön, sen så tar du maria nila tills sist, det håller det uppe länge.

kthxbai

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare Bajare

Jag har sjukt tjockt hår så Dax Vax är det enda som biter. Använder man rikligt med Schampo och Balsam när man duschar så funkar det bra =) .

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #14

Okej tack för tipsen :D btw är american crew bra?

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag har sjukt tjockt hår så Dax Vax är det enda som biter. Använder man rikligt med Schampo och Balsam när man duschar så funkar det bra =) .

Dax Vax förstår håret :( inte värt det i längden.

American Crew är dåligt tycker jag, körde med det förr och behövde använda sjukt mycket för att få resultat, D:fi blå är bäst.

Nivå 9 · Veteranfuskare

D:Fi blå.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Har bara sett American Crews fibervax, jag är fruktansvärt nöjd med D:FI änsålänge.

Har även ett Urban Styling som luktar förbannat gott och fungerar utmärkt. Prata med din frisör, de brukar kunna vad som är bäst för ditt hår.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

skaffa inte dax wax, iaf inte den röda burken... visst, det luktar gött men skiten går inte ur håret(jo det gör det efter en vecka typ).

skaffa D:fi eller vad det heter.

själv så använder jag spray =D

Nivå 6 · Fuskare Bajare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Dax Vax förstår håret :( inte värt det i längden.

American Crew är dåligt tycker jag, körde med det förr och behövde använda sjukt mycket för att få resultat, D:fi blå är bäst.

Det har inte förstört mitt iaf har använt det i över 2 år =) . Använder man det inte på ca 2 dagar och duschar båda är det helt borta ur håret =) .

4 Sep 2009
Nivå 7 · Fuskare

Nån som prövat nåt liknande det här? Verkar väldigt extremt.

http://www.lookfantastic.com/hair/fudge/st...CFdQq3godBBCSKQ

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in