↗ till inläggetLyssnar på allt han gjort.
Har ingen favorit. Så det så.
↗ till inläggetEarth song <3
lol'd :rolleyes:
↗ till inläggetLyssnar på allt han gjort.
Har ingen favorit. Så det så.
↗ till inläggetEarth song <3
lol'd :rolleyes:
Tycker inte om någon av hans låtar eller han själv. Han verkar jävligt mysko med ett eget nöjesfält, hudoperation och pedofilanklagelser. Tycker dessutom synd om hans doktor som blir åtalad för mord bara för att folk ska ha någon att skylla på. Man kan inte tro på att en kille, som hade en farsa som slog och förgrep sig på honom, har någon slags mentalsjukdom.
[EDIT]
↗ till inläggetDet var några tyska studenter som arrangerade det där för någon slags uppsats om hur lätt det är att lura ungdomar på internet. Du bevisade nyss deras teori...
Say, Say, Say tveklöst, kanske inte direkt räknas som MJ men iallafall
The way you make me feel tycker jag mkt om.
at axzl, pillerknaprarN är stendöd.
↗ till inläggetSay, Say, Say tveklöst, kanske inte direkt räknas som MJ men iallafall
jo det kan man göra ^^
Organism: Hört den låten som höll på att göras? en snutt på 19sekunder läckte ju ut och den lät sjukt bra ;'3
Den som visades på BBC channel eller va?
Aa, den snutten var grymt bra ~
Det var ju ingen ny låt, det var ju bara en blandning mellan massa låtar?
Om du fattar?
Är jag den enda som gillar "You Rock My World"?
↗ till inläggetJag tycker den är helt okejÄr jag den enda som gillar "You Rock My World"?
↗ till inläggetÄr jag den enda som gillar "You Rock My World"?
Den är skön.
↗ till inläggetDet var ju ingen ny låt, det var ju bara en blandning mellan massa låtar?
Om du fattar?
Vare en blandning av massa låtar? Nee. Tror inte de var den du menar. Vi menar nog varsin x)'
EDIT: Hittade den, A place with no name, 2:50 lång där den tjaa ca 25sek. långa snutten repeteras. Jag gillar det.
Den va inte alls bra. ;o
Gamla låtar <3.
Det är ju bara ett minisample som läckt ut också, tänk sen när hela sjabraket släpps. Helvete vilken anstormning butiker kommer få :'3
Men ja, äldre låtar är de bättre <3
Alla 'nya' M.J låter så plastikt.
Kanske, ändå låter det jävligt mycket bättre än viss skit som skapas idag ^^ :3
fan va gay B) a place with no name -..-
↗ till inläggetfan va gay B) a place with no name -..-
gay är man om man heter chris brown och misshandlar sin flickvän. :)
Thriller
Dirty Diana
You are not alone
We are the world
Smooth criminal
Will you be there
Man in the mirror
<3
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in