↗ till inläggetEn gång har du skrivit utan att läsa innan -.-Va?
Självklart kan du inte veta om jag är det eller inte om jag inte säger nått. Men tror du seriöst att alla soldater är helgon som bara är där för att "befria landet från den elake diktatorn"?Nej, självklart inte. Men tror du seriöst att alla regeringar är ondskan personifierad som beordrar sina män att döda oskyldiga och avrättar sedan soldaterna för att de inte vill avrätta de oskyldiga?
Jag förstår inte vart du försöker komma, du kommer med usla argument tagna ur himlen och när vi sedan lägger BRA argument tagna ur VERKLIGHETEN så kommer du med samma kommentar hela tiden; "Dåligt argument". När ska du börja använda riktiga argument då? När du har gjort det kan du ju börja klaga på att andras argument inte håller.
Tills dess, håll dig ifrån debatt forumet och låt dem som vill ha en seriös debatt.
Förövrigt så kan jag svara på det i fetstil med en liknande händelse.
Det är WWI, du är en soldat på västfronten, dina befäl beordrar dig att storma fiendes skyttegravar, det är en säker död men om du vägrar blir du skjuten. - Är det så vi ska ha det i framtiden också?