💬
Logga in
Fuska.se

Moderatorerna Är Långsamma.

27 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag tycker att vissa av dem nuvarande moderatorerna gör ett mycket bra jobb. Kanske man skulle se över vissa moderatorer. Nu tänker jag på Nico och slasktratt, det är inte ofta man ser dem göra något i forumet. Kanske man skulle avsätta dem och lägga till 1-2 "aktiva" medlemmar..? Jag ser inte syftet med att ha 2 moderatorer som inte gör något av det dem är tillför. Men vad vet jag, dem kanske tar hand om inskickade fusk..?

Det läggs inte in speciellt många fusk, och när det väl gör de så är de oftast stavfel överallt i dem, eller så är fusket helt inkorrekt. Så om slasktratt och Nicos jobb på fuska är att lägga in fusk så gör dem knappast ett bra jobb...

många fusk och recensioner är så jävla undermåliga att de inte godkänns
Nivå 16 · Legendfuskare

Jo det kommer in en del fusk faktiskt, minns inte riktigt men upp till 5-10 per dag kanske. De flesta har stavfel och glömt stor bokstav etc. och de går snabbt att neka. Däremot tror jag att vissa mods är lite lata när det gäller att ta hand om fusk, var 20-30 i kö samtidigt ibland när jag var mod, upp till en vecka gamla.

18 Sep 2009
Nivå 3 · Lärling

Nu har ju Raptomex blivit moderator. Han är ju aktiv så att jag tror att det blir bättre nu.

Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

Det gäller ju också att de tar hand om anmälningar och sånt, inte bara är online. Men jag tror det kommer bli lagom aktivitet nu när Raptomex blivit mod :)

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det gäller ju också att de tar hand om anmälningar och sånt, inte bara är online. Men jag tror det kommer bli lagom aktivitet nu när Raptomex blivit mod :)

Jag kanske är lite trög och tar god tid på mig vid granskning av en anmälning, men jag är ju ny som "global moderator" så det är väl så i början. ;)
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag kanske är lite trög och tar god tid på mig vid granskning av en anmälning, men jag är ju ny som "global moderator" så det är väl så i början. ;)

Grattis! :)

Nivå 6 · Fuskare Bajare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Man får gratulera, välförtjänt!

Nivå 2 · Novis

Är han moderator? Hoppas inte han tar det überseriöst och leker minidiktator som jag ser vissa på forumet gör. Hoppas han är en chill snubbe som chillar runt och tar allt med en nypa salt, men grattis Raptohex

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in