↗ till inläggetSlänga in apelsinskal i växtkrukorna, slänga in sten i matsalen (och kubba), klistra upp bilder i andras bänkar, skita i att ta disken från "fikastunden" på fredagarna etc... Orkar inte ta mer^^
Cooling.
↗ till inläggetSlänga in apelsinskal i växtkrukorna, slänga in sten i matsalen (och kubba), klistra upp bilder i andras bänkar, skita i att ta disken från "fikastunden" på fredagarna etc... Orkar inte ta mer^^
Cooling.
Flera gånger har vi ställt om klockan i klassrummet. En gång fick vi sluta 40 minuter för tidigt :D Sen är ju vissa tjejer i klassen så jä**a dumma när de t.ex säger "Vi slutar visst snart" elr nått, vilket gör lärarna att kolla extra på klockan -_-
Ha sex med läraren är en klassiker!
↗ till inläggetHa sex med läraren är en klassiker!
moget...
↗ till inlägget
Take it to the next level ;)
Åttan:
Jag och några andra från min klass köpte massor med billigt påskgodis precis innan skolan slutade. Typ 5-6 påsar var med minst 200 små färgstarka ägg i varje påse. Efter en påse fick man ont i magen så då började vi kasta äggen på varandra istället. Såg för jävligt ut i uppehållsrummet men det roligaste var att att när lärarna kom så fick vi de att tro att det var en annan klass som hade kastat och vi hade städat upp ^^
Nian:
Lyfte in ett stort pingisbord på tjej toaletten, vi drog isär de två halvorna och typ staplade de på varandra sen satte vi oss och väntade på nästa som var kissnödig.
Lyfte bort dörren till musiksalen och sprang iväg medan de hade lektion där inne.
I slutet av nian tog vi två stolar som lärarna använder (såna där riktigt stora mjuka jävlar) och körde race i korridoren. En stol flög ner för trappan ner på nedervåningen och all plast som hjulen sitter fast i gick sönder.
Vi lyfte upp stolen i klassrummet igen och ställde det som var kvar av stolen på de hjul vi hade hittat sen satte vi oss ner i bänkarna och väntade på att läraren skulle komma tillbaka :visslar:
↗ till inläggetNian:
Lyfte in ett stort pingisbord på tjej toaletten, vi drog isär de två halvorna och typ staplade de på varandra sen satte vi oss och väntade på nästa som var kissnödig.
Haha ska tetsa det nån gång. :cool:
Jag och en kompis gick ner till källaren på ett hus.Tog 3.st toalett pappers rullar över hela källaren.En kompis och jag har skjutit sudd på en lärare med linjal på huvudet.Det var så kul :lol:. o just det inget bus då men ändå roligt.När jag gick i 1:an hade min klass rast till 12:00 men jag och en kompis satt vid en rosenbuske och lekte.Sen när klockan var typ 12:45 kom vår fröken ut och sa"oj är ni här skynda in och hämta skolväskorna och åk hem" Gjorde det typ 5 gånger med min kompis :P
HAHAHAHA xD
Kommer inte på några men man kan ju alltid kasta sudd på varandra :)
↗ till inlägget↗ till inläggetSalta lärarens mat när hon/han inte ser..?
Busringa till läraren.
Den som har bra handstil kan ju skriva en lapp typ däre står: Eleverna får ledigt en dag eller något liknande..
DÅ SKA MAN HA BRA HANDSTIL.. :D
Jo troligt. Du måste ju faktiskt inse att vi lever i 2000-talet nu och att vi inte längre skriver lappar när vi vill få elevernas uppmärksamhet. Man pratar i högtalarna eller skickar mail.
fel fel fel!
Vi får faktiskt fortfarande lappar från skolan med infomation på.
Känner till flera andra skolor som det är så på också.
Vi får både lappar och mejl och om man har en toa där man ser rött om det är upptaget och så så kan man ta en röd penna och måla den gröna sidan röd så tror man att det är upptaget. Man kan ochskå vara i skolan efter skoltid och klottra på alla andras skåp, mina kompisar gorde något liknande fast dom tog såna kritor som man kan rita på marken med och skrev "I´m hot" på sten väggarna på ett dagis. Sen kom en fröken så dom sprang till stranden och bytte kläder med varandra så att läraren inte skulle märka att det var dom(fett kul att filma in)
Hmm.. Ganska kul att hälla tvål på handtag och typ tvätta händerna och sen så går man fram till läraren och säger att det är kiss snabbt och torkar det på tröjan.. (gjort det själv) :)
Kanske att lägga klipulver i hela toarullen? sen när någon torkar sej så kliar det sjuukt mycket i röööven?
jävlar vilket bra bus! vem bryr sig egentligen om typ... en tallrik eller vad det nu är ni har på eran "fikastund"
I nian satt vi ofta i data salarna så då hade jag lyckats fått hem någon mer avancerad version av teamviewer som gjorde att man fick tillgång till alla data skärmar, kopplade då ihop alla datorer med varandra och gjorde programmet osynligt. Sen när alla gick och satt sig vid datorerna så satte jag på någon dryg låt på spotify så börjades den spela på alla datorer i data salen, ingen stängde av den heller för dem "visste" ju inte hur man gjorde och läraren fick gå runt på alla datorer och stänga av dem och ringde vaktmästaren för att hon misstänkte att dem hade fått virus. =)
Finns en vattenautomat i cafeterian, med 2 kranar vrider man dem emot varandra så kan man få vattnet att stå på, och då kommer det utanför.
Jävlar vad mycket vatten det var på golvet sen.
Haha, känner igen det där.
- Sparka sönder skåp & sedan garva av tanken på hur trög funkar ju med.
Sätta 10st stinkbomber från teknikmagasinet (10kr st) och sätt dom på skolgåren!
Några i min klass tog en rulle med massa papper o lindade runt alla mopparna o sen när folk kom fick dom ta bort pappret och precis då kom vaktmästaren förbi o blev arga på dom för han trodde dom virat papper runt alla mopparna :P
Man kan ju alltid göra som nåra andra dom togen en kille o tejpade han med silver tejp och lätt han ligga i koridoren. Man skulle slängt in han på toa så kommer de nån och öppnar sen :P
Fast dom fick rätt mycket skit för de. Lärarna eller rektorn blev inte så glad över en tejpad elev men de va kul :lol:
när jag va liten blev jag sur på en tjej så jag tog min banan och la den i hennes stövel... efter en månad upptäcktes den och det var ingen trevlig syn, tro mig
Bästa busen måste ha varit när vi la in en fyrverkeri pjäs i en killes skåp. Ett annat riktigt kul bus va när vi kastade in en smällare i matsalen, jäklar va de lös och rykte. Har varit med om många roliga men det här är nog dom som har haft högst "skratt faktor"
Det busigaste jag har gjort är att lägga en stor,fet istapp på lärarens stol för jag var rent sagt pissed off
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in