Hoppa till innehåll

Skolbus!


Torcida
 Dela

Rekommendera inlägg

I nian satt vi ofta i data salarna så då hade jag lyckats fått hem någon mer avancerad version av teamviewer som gjorde att man fick tillgång till alla data skärmar, kopplade då ihop alla datorer med varandra och gjorde programmet osynligt. Sen när alla gick och satt sig vid datorerna så satte jag på någon dryg låt på spotify så börjades den spela på alla datorer i data salen, ingen stängde av den heller för dem "visste" ju inte hur man gjorde och läraren fick gå runt på alla datorer och stänga av dem och ringde vaktmästaren för att hon misstänkte att dem hade fått virus. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 172
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

  • 2 veckor senare...

Några i min klass tog en rulle med massa papper o lindade runt alla mopparna o sen när folk kom fick dom ta bort pappret och precis då kom vaktmästaren förbi o blev arga på dom för han trodde dom virat papper runt alla mopparna :P

 

 

Man kan ju alltid göra som nåra andra dom togen en kille o tejpade han med silver tejp och lätt han ligga i koridoren. Man skulle slängt in han på toa så kommer de nån och öppnar sen :P

 

Fast dom fick rätt mycket skit för de. Lärarna eller rektorn blev inte så glad över en tejpad elev men de va kul :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Salta lärarens mat när hon/han inte ser..?

Busringa till läraren.

Den som har bra handstil kan ju skriva en lapp typ däre står: Eleverna får ledigt en dag eller något liknande..

DÅ SKA MAN HA BRA HANDSTIL.. :D

typ alla lärare i skolan skriver som krator

 

Ta med en väska till skolan och tejpa fast en lapp på den med texten "bomb" på och lägg den i skolans caféteria.

Då kommer det förmodligen stoma poliser till skolan som kommer ta beslag på den.

och det kommer stå i alla tidningar i hela Sverige, själv har jag inte tänkt göra det.

Hahaha j*vlar vad det skulle bli rubriker i aftonhoran och sexpressen

 

 

När det var första april så gömde vi en mobil i ett hål som fanns i taket.

Sen när vår lärare prata om allt tråkigt vi skulle göra så ringer jag från min mobil till mobilen som är uppe i taket ;)

Hahahah :D

"alla som inte dansar" hörs i hela klassrummet och vår lärare bara :

-huuh? O.o

Klassen: *skrattar så att vi dör*

Sen när jag slutade att ringa hade hon nog skällt ut varje elev i klassen :P

Men hon vet fortfarande inte vart vi gömde den :D

måste görat asså

 

att låsa dörrren till klassrumet när läraren är ute

sätta på nån metal låt på spotify (alla datorer på hela skolan gör det då) fett kul

rimga nån random snubbe i klassen när halva klassen har hål (rekomenderas inte om man vet att den inte har stängt av ljudet) fick spö av han sen

Redigerat av NuPallarJag
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Bästa busen måste ha varit när vi la in en fyrverkeri pjäs i en killes skåp. Ett annat riktigt kul bus va när vi kastade in en smällare i matsalen, jäklar va de lös och rykte. Har varit med om många roliga men det här är nog dom som har haft högst "skratt faktor"

HAHHAHAHHA kasta in en smällare i matsaleN!!! <det hade jag aldrig vågat!

 

Ha sex med läraren är en klassiker!

 

moget...

 

Take it to the next level ;)

 

HAHA men man kan ju kanske kasta en potatis på någon när ingen ser och sen vända sig om och äta som om ingenting hände, om 2 min. så kommer det vara äkta kaos! Trust me!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...