Hoppa till innehåll

Skolbus!


Torcida
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 1 månad senare...
  • Svar 172
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Flera gånger har vi ställt om klockan i klassrummet. En gång fick vi sluta 40 minuter för tidigt :D Sen är ju vissa tjejer i klassen så jä**a dumma när de t.ex säger "Vi slutar visst snart" elr nått, vilket gör lärarna att kolla extra på klockan -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Åttan:

Jag och några andra från min klass köpte massor med billigt påskgodis precis innan skolan slutade. Typ 5-6 påsar var med minst 200 små färgstarka ägg i varje påse. Efter en påse fick man ont i magen så då började vi kasta äggen på varandra istället. Såg för jävligt ut i uppehållsrummet men det roligaste var att att när lärarna kom så fick vi de att tro att det var en annan klass som hade kastat och vi hade städat upp ^^

 

Nian:

Lyfte in ett stort pingisbord på tjej toaletten, vi drog isär de två halvorna och typ staplade de på varandra sen satte vi oss och väntade på nästa som var kissnödig.

 

Lyfte bort dörren till musiksalen och sprang iväg medan de hade lektion där inne.

 

I slutet av nian tog vi två stolar som lärarna använder (såna där riktigt stora mjuka jävlar) och körde race i korridoren. En stol flög ner för trappan ner på nedervåningen och all plast som hjulen sitter fast i gick sönder.

Vi lyfte upp stolen i klassrummet igen och ställde det som var kvar av stolen på de hjul vi hade hittat sen satte vi oss ner i bänkarna och väntade på att läraren skulle komma tillbaka :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...

Jag och en kompis gick ner till källaren på ett hus.Tog 3.st toalett pappers rullar över hela källaren.En kompis och jag har skjutit sudd på en lärare med linjal på huvudet.Det var så kul :lol:. o just det inget bus då men ändå roligt.När jag gick i 1:an hade min klass rast till 12:00 men jag och en kompis satt vid en rosenbuske och lekte.Sen när klockan var typ 12:45 kom vår fröken ut och sa"oj är ni här skynda in och hämta skolväskorna och åk hem" Gjorde det typ 5 gånger med min kompis :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Salta lärarens mat när hon/han inte ser..?

Busringa till läraren.

Den som har bra handstil kan ju skriva en lapp typ däre står: Eleverna får ledigt en dag eller något liknande..

DÅ SKA MAN HA BRA HANDSTIL.. :D

Jo troligt. Du måste ju faktiskt inse att vi lever i 2000-talet nu och att vi inte längre skriver lappar när vi vill få elevernas uppmärksamhet. Man pratar i högtalarna eller skickar mail.

 

fel fel fel!

Vi får faktiskt fortfarande lappar från skolan med infomation på.

Känner till flera andra skolor som det är så på också.

 

Vi får både lappar och mejl och om man har en toa där man ser rött om det är upptaget och så så kan man ta en röd penna och måla den gröna sidan röd så tror man att det är upptaget. Man kan ochskå vara i skolan efter skoltid och klottra på alla andras skåp, mina kompisar gorde något liknande fast dom tog såna kritor som man kan rita på marken med och skrev "I´m hot" på sten väggarna på ett dagis. Sen kom en fröken så dom sprang till stranden och bytte kläder med varandra så att läraren inte skulle märka att det var dom(fett kul att filma in)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Hmm.. Ganska kul att hälla tvål på handtag och typ tvätta händerna och sen så går man fram till läraren och säger att det är kiss snabbt och torkar det på tröjan.. (gjort det själv) :)

 

Kanske att lägga klipulver i hela toarullen? sen när någon torkar sej så kliar det sjuukt mycket i röööven?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Slänga in apelsinskal i växtkrukorna, slänga in sten i matsalen (och kubba), klistra upp bilder i andras bänkar, skita i att ta disken från "fikastunden" på fredagarna etc... Orkar inte ta mer^^

jävlar vilket bra bus! vem bryr sig egentligen om typ... en tallrik eller vad det nu är ni har på eran "fikastund"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...