💬
Logga in
Fuska.se

Prao

117 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Skulle ha praoat med en polare på Game i Farsta.Men det fanns inga platser kvar när jag kolla om man säger så,min kompis kom dock in.Sen kollade jag på Expert här i Nynäshamn 2sista dagarna innan lappen skulle lämnas.Men varje gång jag kom dit var chefen på möte/hade åkt hem,hade fått prao plats där annars om han varit där.Så jag fick ta skolpraoplatser och det blev Priskrossaren :D. Praoen börjar vecka 19 och sträcker sig t o m vecka 20.

Jag praoade först med min farsa i en vecka, han e fastighetsskötare i farsta centrum så vi sprang omkring i farsta en hel vecka och nu har jag gjort min tredje dag på game i farsta(jag är då hedmans polare) och det är hitills kul men jobbigt när man ska sortera dom begagnade spelen efter pris och lika många i varje fack(typ 200 bara till xbox 360 sen har vi ju också WII, PS3 etc. etc.) och så packar vi upp varor, hjälper kunder och slutar tidigare.
2 Oct 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare

förra gången var det på en affär som säljer massa vitvaror och snickerisaker.. Jag fick lägga ut en massa varor, åka runt i bil och ge en massa saker osv..

3 Oct 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare

Roligaste praktiken hittills var 2 veckor på Gullmartank ett litet Bunker fartyg.

Men längtar som fan till praktiken till våren 4 veckor på Stena Line eller Tor Line.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Praoade i en leksaksaffär, drack påskmust och lyssnade på radio hela dagarna dock

5 Oct 2009
Nivå 5 · Fuskare

Våran skola har inte praodagar längre:S P.g.a att några idioter som hade praoat på nån bondgård eller nåt, och gått på en planka över en gödselbehållare, eller vad det heter, och ramlat i. Dom drunknade nästan. Så därefter har vi aldrig haft prao och kommer aldrig att ha. I våran skola är detta alltså. Sen vet jag inte vad det står i skollagen men så är det iaf nu. Tråkigt.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Våran skola har inte praodagar längre:S P.g.a att några idioter som hade praoat på nån bondgård eller nåt, och gått på en planka över en gödselbehållare, eller vad det heter, och ramlat i. Dom drunknade nästan. Så därefter har vi aldrig haft prao och kommer aldrig att ha. I våran skola är detta alltså. Sen vet jag inte vad det står i skollagen men så är det iaf nu. Tråkigt.

Kollektiv-bestraffning kallas det.
Nivå 7 · Fuskare

Restaurang <3. Fett skön personal.

7 Oct 2009
Nivå 4 · Lärling

Har praoat på Piteortens Chark. Det var väl inte kul men inte tråkigt.

10 Oct 2009
Nivå 6 · Fuskare

Wow WASD :)

Ska nog också praoa på MacDonalds när jag blir ''stor'' xd.

Fast då kommer det bli i Nordstan^^

Ska praoa på 7-eleven på Odengatan ^_^

Så om ni ser en ung kille där nån gång från andra november till 13 november är det jag.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Så om ni ser en ung kille där nån gång från andra november till 13 november är det jag.

I gbg?

↗ till inlägget
↗ till inlägget

I gbg?

Göteborg?

Om du menar det så nej :P

Odengatan I stockholm.

Nivå 6 · Fuskare

Awww ;(

Ville gärna träffa dig xd

↗ till inlägget

Awww ;(

Haha, Dröm vidare grabben :P

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Awww ;(

Haha, Dröm vidare grabben :P

ha^^

11 Oct 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Mcdonalds är ingen lekstuga om du nu tror det, Mcdonaldssarbetsledare älskar och driva runt med

gratisarbetare har jag hört från många håll.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Mcdonalds är ingen lekstuga om du nu tror det, Mcdonaldssarbetsledare älskar och driva runt med

Hur menar du med att älskar driva runt med gratisarbetare?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hur menar du med att älskar driva runt med gratisarbetare?

Vad är det som är så svårt att fitta? Dem älskar att köra med folk som jobbar där gratis...
15 Oct 2009
Nivå 0 · Nykomling

Hm, ja. Jag tror jag skall börja praoa i någon slags butik. Det blir Onoff eller Stadium, har inte bestämt mig än. Jag håller på att gå till olika arbetsställen med en man som är professionell för att hitta praktikplatser.

23 Oct 2009

jag Praoade på Borås Arena Som Vaktmästare i 2 Veckor fick då också se Elfsborg spelarna när dom tränade jag fick också lira fotboll inne på arenan när ingen tränade när det bara var tomt :D och det var den roligaste praon ever :D och ni som bor i borås eller rätt nära och ska praoa så Rekommenderar jag att Praoa på Borås arena om det går :cool: ;:

post-84636-1256330503_thumb.jpg

post-84636-1256330534_thumb.jpg

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in