eeh.. jag bara fiskade En gång utanför det där väderintitutet och hittade den med en gång.
Hur Du Får Feebas
Det råkade jag också göra (då trodde jag att Feebas var en helt vanlig Pokèmon).
↗ till inläggetHittar man Feebas på en ruta, och fortsätter fiska där möter man bara Feebas....Det råkade jag också göra (då trodde jag att Feebas var en helt vanlig Pokèmon).
Vet nån hur man får Feebas på Emerald för när jag pratar med killen ovanför pokemon centeret så står det bara YES/NO jag fattar inte
Ja, men det är ju bara att testa sig fram och fiska med Super Rod hittar du den så fortsätt att fiska där, man behöver inte göra alla dem här sakerna som står i guiden. :zzz:
Ok men när jag kommer till router 119 så är det ju bara dendär floden som är där var ska jag fiska där?
Testa dig fram.
Ni, jag fiskade med OLD ROD och hade inte sagt det dära COME OVER men jag hittade en feebas i lv 25 och det tog mig bara 5 min!
Fortsätt att fiska där nu så möter du typ bara Feebas.
Hej ska han säga att det är trendigt eller? för det gör han inte för mej
↗ till inläggetDu kan nog hoppa över den biten.Hej ska han säga att det är trendigt eller? för det gör han inte för mej
hallo! <_< varför skule det bli bättre för att man ändrar trenden i devfortown det är en myt
tack^^
vadå man måste ju skriva två ord eller för jag hittar bara comeover som sitter ihop finns det come och over sepparat eller?
jag fattar inget!!! jag har försökt men det går ju aldrig jö!!! ;: :blink:
Bra guide, men fattar inte hur man kan skriva come over....
hej hörni jag vet hur man utvecklar febbas till milotic :D : :student:
↗ till inläggethej hörni jag vet hur man utvecklar febbas till milotic :D : :student:
Wow du är såå cool!!
OnT: bra guide!
asså jag har redan feebas ;)
Eh, kom ihåg att man kan surfa på en pokemon och fiska samtidigt som man surfar på de rutorna som ligger längre ut än från kanten där man står på land.