💬
Logga in
Fuska.se

Datorn Stänger Av Sig Ibland

13 svar · startad

Hej. När jag har mycket fönster uppe och den brukar jobba ganska mycket så bara startar den om sig :huh:

Lika med mitt spel Frontlines: fuel of war. Det kommer ju upp på det att man ska uppdatera med patcher. Då finns det Yes or No. Så när jag trycker på " No " så bara starta datorn om :o

Nivå 4 · Lärling

det kallas bluescreeen och det får man när den arbetar för MKT

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

det kallas bluescreeen och det får man när den arbetar för MKT

Nej... Det kan finnas många orsaker till bluescreen.

Nivå 16 · Legendfuskare

Och trådskaparen har inte sagt något om nån blå skärm så jag förstår inte var du får bluescreen ifrån, han sa bara att datorn startade om sig.

Läs igenom http://www.fuska.se/forum/Min_Dator_Starta...ar-t123063.html du har förmodligen samma problem.

Nivå 7 · Fuskare

min dator stängde ner sig här om dagen - helt sjukt.

+ att min CD åker ut varje gång jag sätter in den.

19 Oct 2009

Jag tror det är spelet som det är massa buggar i för det kostade bara 9 kr så det är vell nå sånt.

Och det dära med datorn det var T.ex när jag hade internet uppet och msn och lite mera och då öppnade jag Visual Basic 2008 xd och då bara startade den om sig. Den har aldrig lagt av pga något spel.....

Nivå 4 · Lärling

virus

hård/mjukvara kanske har pajat

Det kan vara att något grafikminne har gått sönder? Rätta mig om jag har fel.

21 Oct 2009

Fick ett virus förut och när vi lämnade in den så sa dom på affären att det var det värsta viruset det hade sett :cry:

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Fick ett virus förut och när vi lämnade in den så sa dom på affären att det var det värsta viruset det hade sett :cry:

Prova att återställa den? Eller kan du lika gärna formatera om datan.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Sure, isåfall, vad hette viruset?
Nivå 4 · Lärling

tracking cookie heter det säkert

nae men typ nåt krångligt

Nivå 1 · Novis

jag kan det du kanske trycker till starta knappen på datorn då blir den avstängd :gitarr: B)

24 Oct 2009
Nivå 1 · Novis

haha jävlar vad ägd du är :D önskar jag kunde skratta så jag sprack :D :D :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in