↗ till inläggetoch alla säger microsoft har mycket pengar jag tror inte det. för att om dom hade mycket pengar skulle live vara gratis då. och xbox säljer mycket för att det är bara dumma små barn som köper xbox och alla doms dåliga spel.och sen köper dom live i 1år. och efter 1år så märker dom att det var bara slöseri på pengar så att microsoft skulle få pengar för att dom är fattiga.
Vafan?
Visst, jag gillar playstation 3 bättre än 360. Och visst tycker jag att 360 skulle kunna haft gratis live. Men microsoft låter användarna betala medans på sony är det utvecklarna.
Och microsoft har väldigt, väldigt mycket pengar. Och live kan inte vara gratis bara för att man har mycket pengar.
Skulle du gått in i en affär och letat fram chipspåsen och gå fram till kassan och säga "tack, denhär tar jag gratis bara för att ni är så rika?"
↗ till inläggetHur fan kan jag vara en fanboy när jag inte ens äger ett 360?Jag har spelat både 360 och Ps3 dock, Men jag själv tycker att 360 har mer att ge!
vet inte om du är fanboy eller inte, men man kan vara fanboy även fast man inte äger saken..