rawrrrrr
Stängt
↗ till inläggetrawrrrrr
Synd att du måste köpa nya däck till den.. =/
↗ till inläggetwho cares! hatar folk som säger sånt. ni är sånna som bryr sig om all olja och natur.
↗ till inläggetwho cares! hatar folk som säger sånt. ni är sånna som bryr sig om all olja och natur.
*asg*
Bryr mig inte direkt om miljön :P Mer om att bensin är svindyrt, men men, har man ärvt 90K så ska de väl användas till något! ;)
Ser dock ingen anledning att slita ut däcken på det där sättet. Det där såg inte ut som lek utan mer "vem bränner däcken snabbast". Däremot att åka och sladda är roligt =)
he he jo. men så tänker jag göra på varje däck som är slut som jag inte får åka på, dom kommer möta samma öde som dom däcken som på videon ;-)
btw; jag har en sån bil som killen kör fast ingen turbo :-(
↗ till inläggethe he jo. men så tänker jag göra på varje däck som är slut som jag inte får åka på, dom kommer möta samma öde som dom däcken som på videon ;-)
Jo, olagliga däck kan man såklart göra så med! =) Fast helst inte på alltför allmäna vägar, blir så fula märken =/
↗ till inläggetwho cares? det är bara nice med massa ränder på vägar.↗ till inläggethe he jo. men så tänker jag göra på varje däck som är slut som jag inte får åka på, dom kommer möta samma öde som dom däcken som på videon ;-)
Jo, olagliga däck kan man såklart göra så med! =) Fast helst inte på alltför allmäna vägar, blir så fula märken =/
↗ till inläggetwho cares? det är bara nice med massa ränder på vägar.↗ till inläggethe he jo. men så tänker jag göra på varje däck som är slut som jag inte får åka på, dom kommer möta samma öde som dom däcken som på videon ;-)
Njae, gillar inte förstöra för allmänheten, men det är nog bara jag..
har redan en av mina drömbilar Opel Rekord Coupé 73 ^^
Drömbilen är väl en alpinvit BMW M5 eller 1995 735i E38. Men det kommer troligtvis att bli en 525i
En Mitsubishi EVO 8-9. Snygga som satan. 10 är förjävla ful bak ifrån..
http://www.stylingkompaniet.com/shop/catalog/images/34J1.jpg
http://image.turbomagazine.com/f/10637837/turp_0809_17_z%202008_long_beach_grand_prix%202006_mitsubishi_evo_9.jpg
Ozer Yisrael biGvurah!
Jag vill ha en sådan här bil så att jag har rätt att skjuta på palestinier och hamasmedlemmar
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/68/Ilpatrolcar.jpg
Shalom.
En Smart/Bubbla/Mini.
Jag vill ha en 100% miljövänlig bil som inte ger några som helst utsläpp.
↗ till inläggetEn elbil? :)Jag vill ha en 100% miljövänlig bil som inte ger några som helst utsläpp.
↗ till inläggetCykel är nice.Jag vill ha en 100% miljövänlig bil som inte ger några som helst utsläpp.
Mmm, cykelbil! B)
Eller en elbil kanske, men det enda som finns nu för tiden i elväg är ju hybrid.. <_<
Porsche 911 turbo i gult xD
↗ till inläggetFör att tråden heter vilken bil VILL du ha, inte vilken bil kommer du skaffa -.-Varför har alla drömmar man inte kan uppfylla? Bli realister ffs, vakna upp...
↗ till inlägget↗ till inläggetFör att tråden heter vilken bil VILL du ha, inte vilken bil kommer du skaffa -.-Varför har alla drömmar man inte kan uppfylla? Bli realister ffs, vakna upp...
Självklart, men varför ha drömmar man vet att man inte kan uppfylla? Om man lever med huvudet på jorden och inser att man kommer tjäna 12000 efter skatt i ett antal år så kanske man får lättare att uppfylla drömmarna och på så sätt bli lyckligare om man sätter sina mål lägre.