💬
Logga in
Fuska.se

Min Lilla Hemsida! :d

34 svar · startad

Tjenare!

Har gjort en sida som jag gärna skulle vilja ha feedback på! :D

www.logfan.webatu.com

Har gjort den med Html och css.

Gästboken kommer från en gratis sida och har en massa reklam på sig, Ska dock ta och försöka fixa ihop en egen när jag orkar (Och kan :D).

OBS:Använd inte IE för att kolla på sidan, Ser helt konstigt ut då.

Använd hellre: Firefox,Opera,google chrome och alla dem andra :D

Senast ändrad:

Den var ju cool ju! :) Gillar sidor som är väldigt basic.

Herregud, vilken dåligt designad hemsida. Hur hade du tänkt?

Gå tillbaks till skrivbordet och gör om allt. Man ser att du är nybörjare inom kodning.

Tråkiga färger, nä usch.

↗ till inlägget

Gå tillbaks till skrivbordet och gör om allt. Man ser att du är nybörjare inom kodning.

Tråkiga färger, nä usch.

Kommer från killen som inte kan ett skit om kodning.

Tack Fender :D

Sidan ser cp ut i mitt FF

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Tråkiga färger, nä usch.

Det är sant.. Texten går in i den vita ramen, svart bakgrund och vit text? Nej tack, dålig svenska på det också. Samt att det inte är något mer än simpel kodning, "cleck thes button and tjange text in sqaure! yesbox" Väldigt dålig sida, inte ens värd att sätta upp på internet, du borde fixa mer webdesign på den. Mycket mer.
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Tråkiga färger, nä usch.

Lär dig tåla kritik.

Yeye, Får väl fixa designen lite.

Bara att jag aldrig tycker om min design :(.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Då kanske du ska fundera på att lägga ner? -.-

Skämt åsido.

Ha aldrig en svart webbsida (Om det inte finns ett syfte). En ljusare är mycket lättare att läsa och ögonen trivs bätte = Fler besökare.

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Då kanske du ska fundera på att lägga ner? -.-

Skämt åsido.

Ha aldrig en svart webbsida (Om det inte finns ett syfte). En ljusare är mycket lättare att läsa och ögonen trivs bätte = Fler besökare.

Svart ftw :P

Hehe,Men vete fan hur jag ska göra den!

Jag ritar några bilder i paint hur designen kunde se ut så kan väl ni säga vilka som ser snygga ut?

Posta dom här så kan du få hjälp att förbättra dom om dom skulle vara mindre bra. ;)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Ägd Crazyshit.

Han är inte n00b på att programmera btw. Bara inte bra i html, css. Han är bra på gml.

↗ till inlägget

Ägd Crazyshit.

Han är inte n00b på att programmera btw. Bara inte bra i html, css. Han är bra på gml.

Vad fan säger du nu Kaktus? :P

Jag är uberbra på html, Sedan så kan väl min css förbättras dock.

7 Nov 2009
Nivå 5 · Fuskare

Tycker du kan skrota designen. Ser ju inte alls bra ut och anpassar sig helt efter skärmupplösningen. Med en bredd på 1680px är left-bar tokigt långt ifrån delen med innehållet.

Tycker inte det finns något att kommentera positiv. Det hela är så basic att det inte är sant, för att inte tala om rent utsagt ful. Gillar inte heller logotypen, och inte heller att texten är centrerad. Den vita texten skär förövrigt mot det svarta bakgrunden.

Sammanfattning: Tillbaka till skrivbordet.

Senast ändrad:

8 Nov 2009
↗ till inlägget

Tycker du kan skrota designen. Ser ju inte alls bra ut och anpassar sig helt efter skärmupplösningen. Med en bredd på 1680px är left-bar tokigt långt ifrån delen med innehållet.

Tycker inte det finns något att kommentera positiv. Det hela är så basic att det inte är sant, för att inte tala om rent utsagt ful. Gillar inte heller logotypen, och inte heller att texten är centrerad. Den vita texten skär förövrigt mot det svarta bakgrunden.

Sammanfattning: Tillbaka till skrivbordet.

Jo, Den är basic det vet jag.

Men kommer seriöst inte på någon design jag skulle kunna ha.

Nivå 7 · Fuskare

Brukar göra som du gör och bara koda sidorna jag gör för FF. Men du får ändå tänka lite på IE. Det ska åtminstonde vara läsbart. Det är ju en stor blaffa ivägenruta ivägen när man kollar på sidan i IE.

↗ till inlägget

Brukar göra som du gör och bara koda sidorna jag gör för FF. Men du får ändå tänka lite på IE. Det ska åtminstonde vara läsbart. Det är ju en stor blaffa ivägenruta ivägen när man kollar på sidan i IE.

Jo men om jag skulle passa för IE så skulle det se konstigt ut i Firefox.

Och eftersom flest personer använder Firefox, Google chrome, Och alla dem så gör jag det helst så.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Och eftersom flest personer använder Firefox, Google chrome, Och alla dem så gör jag det helst så.

30% använder Firefox. 60% använder IE (Tror jag).

↗ till inlägget
↗ till inlägget

30% använder Firefox. 60% använder IE (Tror jag).

Bara stenålders människor använder IE nu för tiden.

Nivå 7 · Fuskare

Ta en titt på denna sida...

http://www.thesitewizard.com/css/excludecss.shtml

Det kan hjälpa

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in