Hoppa till innehåll

Min Lilla Hemsida! :d


Gäst Crazyshit
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Crazyshit

Ägd Crazyshit.

 

Han är inte n00b på att programmera btw. Bara inte bra i html, css. Han är bra på gml.

Vad fan säger du nu Kaktus? :P

Jag är uberbra på html, Sedan så kan väl min css förbättras dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tycker du kan skrota designen. Ser ju inte alls bra ut och anpassar sig helt efter skärmupplösningen. Med en bredd på 1680px är left-bar tokigt långt ifrån delen med innehållet.

 

Tycker inte det finns något att kommentera positiv. Det hela är så basic att det inte är sant, för att inte tala om rent utsagt ful. Gillar inte heller logotypen, och inte heller att texten är centrerad. Den vita texten skär förövrigt mot det svarta bakgrunden.

 

Sammanfattning: Tillbaka till skrivbordet.

Redigerat av Hitsugaya
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Crazyshit

Tycker du kan skrota designen. Ser ju inte alls bra ut och anpassar sig helt efter skärmupplösningen. Med en bredd på 1680px är left-bar tokigt långt ifrån delen med innehållet.

 

Tycker inte det finns något att kommentera positiv. Det hela är så basic att det inte är sant, för att inte tala om rent utsagt ful. Gillar inte heller logotypen, och inte heller att texten är centrerad. Den vita texten skär förövrigt mot det svarta bakgrunden.

 

Sammanfattning: Tillbaka till skrivbordet.

Jo, Den är basic det vet jag.

Men kommer seriöst inte på någon design jag skulle kunna ha.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Crazyshit

Brukar göra som du gör och bara koda sidorna jag gör för FF. Men du får ändå tänka lite på IE. Det ska åtminstonde vara läsbart. Det är ju en stor blaffa ivägenruta ivägen när man kollar på sidan i IE.

Jo men om jag skulle passa för IE så skulle det se konstigt ut i Firefox.

Och eftersom flest personer använder Firefox, Google chrome, Och alla dem så gör jag det helst så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Brukar göra som du gör och bara koda sidorna jag gör för FF. Men du får ändå tänka lite på IE. Det ska åtminstonde vara läsbart. Det är ju en stor blaffa ivägenruta ivägen när man kollar på sidan i IE.

Jo men om jag skulle passa för IE så skulle det se konstigt ut i Firefox.

Och eftersom flest personer använder Firefox, Google chrome, Och alla dem så gör jag det helst så.

 

30% använder Firefox. 60% använder IE (Tror jag).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Crazyshit

Brukar göra som du gör och bara koda sidorna jag gör för FF. Men du får ändå tänka lite på IE. Det ska åtminstonde vara läsbart. Det är ju en stor blaffa ivägenruta ivägen när man kollar på sidan i IE.

Jo men om jag skulle passa för IE så skulle det se konstigt ut i Firefox.

Och eftersom flest personer använder Firefox, Google chrome, Och alla dem så gör jag det helst så.

 

30% använder Firefox. 60% använder IE (Tror jag).

 

Bara stenålders människor använder IE nu för tiden.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Crazyshit

Kan väl säga att jag håller på att jobba med en ny design.

 

Tror att den ska bli rätt lyckad!

Den har ett ljust tema, Och har tänkt att bakgrunden är vit, Sedan är texten svart.

Några invändningar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

"Logfan is geting an dramatic plastic surgery and will be back soon with a new fresh design!"

 

Vill inte låta som en språk-nörd nu. Men det ska stå: a dramatic plastic surgery. Inte: an dramatic. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Crazyshit

"Logfan is geting an dramatic plastic surgery and will be back soon with a new fresh design!"

 

Vill inte låta som en språk-nörd nu. Men det ska stå: a dramatic plastic surgery. Inte: an dramatic. :rolleyes:

Jo jag vet, Det finns stavfel i den meningen, Men skrev den på 5 sek och orkar inte ändra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...