Hej!
Skriv vad du gillar för musik och detaljer m.m..
Då kan jag granska det i huvudet och säga en låt du kanske gillar...
En låt som jag börjar med att säga till alla är
Takida - The things we owe
Hej!
Skriv vad du gillar för musik och detaljer m.m..
Då kan jag granska det i huvudet och säga en låt du kanske gillar...
En låt som jag börjar med att säga till alla är
Takida - The things we owe
Det är inte ens samma handling på trådarna tänk efter innan du kommer med onödiga anmälningar och kommentarer
Takida, haha.
Nämen ok då. Kängpunk, d-takt, discharge liknande.
Jag gillar bachata. Kan du hjälpa mig hitta någon bra låt?
Jag gillar Bob Dylan. Men det gör ingen annan, så jag känner mig ensam.
Låt; Sad-Eyed Lady Of The Lowlands
Jag gillar hardstyle, har du något tips? hört nästan alla låtar som finns redan så tipsa om nyare bra låtar som jag inte hunnit höra än.
har du nå tips på folk som gör remixer på alice in videolands låtar?
↗ till inläggetJag gillar hardstyle, har du något tips? hört nästan alla låtar som finns redan så tipsa om nyare bra låtar som jag inte hunnit höra än.
D-block & S-te-fan - sound of the thunder .D
80-tals new wave och disco. Chop chop!
↗ till inläggetRedan hört^^↗ till inläggetJag gillar hardstyle, har du något tips? hört nästan alla låtar som finns redan så tipsa om nyare bra låtar som jag inte hunnit höra än.
Om du kan nån bra äldre låt som inte varit med på fearfm top40 under 2008 så har jag nog inte hört den heller.
↗ till inläggetRedan hört^^↗ till inläggetJag gillar hardstyle, har du något tips? hört nästan alla låtar som finns redan så tipsa om nyare bra låtar som jag inte hunnit höra än.
Om du kan nån bra äldre låt som inte varit med på fearfm top40 under 2008 så har jag nog inte hört den heller.
ANtar att du hört den men Tnt-Doubledutch?
↗ till inläggetJupp, gillar den inte så mycket.ANtar att du hört den men Tnt-Doubledutch?
Jag tänkte att "MetalKungen" som påstår sig vara så bra på musik skulle svara.
↗ till inläggetAntar att du även har hört Showtek-Dominate också↗ till inläggetJupp, gillar den inte så mycket.ANtar att du hört den men Tnt-Doubledutch?
Jag tänkte att "MetalKungen" som påstår sig vara så bra på musik skulle svara.
↗ till inläggetJa :P Min tur att ta fram en låt du inte hört då... Davide Sonar - Believe? :)Antar att du även har hört Showtek-Dominate också
↗ till inläggetJag gillar hardstyle, har du något tips? hört nästan alla låtar som finns redan så tipsa om nyare bra låtar som jag inte hunnit höra än.
Madness av W4!D!5?
What you need av NevoX ?
tha horror move av psycophyte ?
Någon av dom kanske ? :P
↗ till inläggetHAr den som väckarklocka X)↗ till inläggetJa :P Min tur att ta fram en låt du inte hört då... Davide Sonar - Believe? :)Antar att du även har hört Showtek-Dominate också
↗ till inläggethar du nå tips på folk som gör remixer på alice in videolands låtar?
Nej tyvärr
↗ till inläggetZacarías Ferreira - Si Tu Me Dices VenJag gillar bachata. Kan du hjälpa mig hitta någon bra låt?
Yoskar Sarante - Esta Vida
Kiko Rodriguez - Bandida
↗ till inläggetHAr den som väckarklocka X)
Haha^^ då tar vi en nyare låt, D-Block & S-te-Fan - The Human Soul :)
Madness av W4!D!5?
What you need av NevoX ?
tha horror move av psycophyte ?
Någon av dom kanske ? :P
Faktiskt inte hört talas av någon av dem :) lyssnar nu.
edit: inte så bra, den med Nevox var ju jumpstyle dessutom.
↗ till inlägget80-tals new wave och disco. Chop chop!
Orchestral Manoeuvres in the Dark - Electricity
↗ till inläggetOrchestral Manoeuvres in the Dark - Electricity80-tals new wave och disco. Chop chop!
Loggar ut nu så kan inte svara på mer ska dra ner och spela lite xbox 360...
onT: Ett låttips till alla är : Guns N Roses - Don't cry ;D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in