Undar om ni har sett det här.
En tant i USA faller ner på ett tågspår och är några cm från att bli påkörd.
(Hon var full)
Undar om ni har sett det här.
En tant i USA faller ner på ett tågspår och är några cm från att bli påkörd.
(Hon var full)
Det minsta kvinnan kan göra är att skämmas, och avguda människor på perrongen och tågchauffören som hindrade att hon blev krossad.
Undrar vad det var hon rökte.
↗ till inläggetHon var alkoholpåverkad.Undrar vad det var hon rökte.
Ja föfan, eller nå jävla hasch :D
Hon är ju fett vinglig.
She's drunk.
↗ till inlägget↗ till inläggetHon var alkoholpåverkad.Undrar vad det var hon rökte.
Jag vet, men hon vinglade ut efter att ha puffat på cigaretten. :P
Njut av livet så länge det varar, det kan ta slut när som helst. (Ironi) :)
Har ni sätt den där med barnvagnen den är helt CRAZY !
↗ till inläggetSåg verkligen ut som att bebisen skulle dö där.Har ni sätt den där med barnvagnen den är helt CRAZY !
↗ till inläggetSåg det klippet på Break.com dagen efter det hände.Har ni sätt den där med barnvagnen den är helt CRAZY !
Läste också om det i aftonbladet.
↗ till inläggetMannen det var en retorisk fråga.↗ till inläggetSåg det klippet på Break.com dagen efter det hände.Har ni sätt den där med barnvagnen den är helt CRAZY !
↗ till inläggetMannen det var en retorisk fråga.↗ till inläggetHar ni sätt den där med barnvagnen den är helt CRAZY !
Såg det klippet på Break.com dagen efter det hände.
Det var ett retoriskt svar
↗ till inlägget↗ till inläggetHar ni sätt den där med barnvagnen den är helt CRAZY !
Mannen det var en retorisk fråga.
Varför änns säger han det, vem bryr sig när han fick reda på det. Vad har han, respektive du att bevisa här egentligen. Lägg bara ner, och istället för att bevisa att man viste om händelsen kanske prata om händelsen istället.
Jag må säga att den där mamman måste skämmas som innehelvete.
BTW, 360XBOX hur får man in youtube videosar här i forumet. Jag har försökt lite metoder men misslyckas bara :S
↗ till inlägget↗ till inläggetHar ni sätt den där med barnvagnen den är helt CRAZY !
Mannen det var en retorisk fråga.
Varför änns säger han det, vem bryr sig när han fick reda på det. Vad har han, respektive du att bevisa här egentligen. Lägg bara ner, och istället för att bevisa att man viste om händelsen kanske prata om händelsen istället.
Överreagera nu inte
Nej då :)
↗ till inläggethttp://www.fuska.se/forum/index.php?showto...t&p=1546976BTW, 360XBOX hur får man in youtube videosar här i forumet. Jag har försökt lite metoder men misslyckas bara :S
Tack WASD
↗ till inläggetJa föfan, eller nå jävla hasch :D
Mycket bra exempel på fördomar... ingen blir så av Cannabis.
I alla fall, trodde först hon skulle fejka eller att videon var fejk, hon var alldeles för idiotisk för att ha sån tur :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in