💬
Logga in
Fuska.se

Tjäna Pengar

36 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #21
↗ till inlägget

Fuska VIP. :)

Ja men hur gör man detta? Måste man göra det från mobilen? Jag får inte av mina föräldrar att göra det, för en gång så skicka jag ett sms någonstans för att få ett spel, så tog dom alla mina pengar, så jag fick köpa ett nytt sim

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja men hur gör man detta? Måste man göra det från mobilen? Jag får inte av mina föräldrar att göra det, för en gång så skicka jag ett sms någonstans för att få ett spel, så tog dom alla mina pengar, så jag fick köpa ett nytt sim

ge bort pengarna eller spara dom om du inte har användnig av dom just nu! så gör jag nästan alltid

Nivå 11 · Veteranfuskare

Investera/spara.

Eller fika upp dem.

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

pojken vet inte vart han ska göra av sin 40kr, En psykolog kanske? för detta är allvarliga problem.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #25
↗ till inlägget

pojken vet inte vart han ska göra av sin 40kr, En psykolog kanske? för detta är allvarliga problem.

Ja men då får du betala

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Köp ett flak cola på ÖB.

Nivå 3 · Lärling

kom ihåg att panta dom sen så får du tillbaka några kronor istället för att slänga dom på backen och stampa...

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hur gammal är du? Låter som du är runt.. 8-8½
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #29
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hur gammal är du? Låter som du är runt.. 8-8½

-5 år :D

Jag var oseriös om fuskavip, men spar dom om du inte vet vad du ska köpa. :)

21 Nov 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare

Börja sälja grejer på internet. Man hittar alltid massa skit man har i någon källare eller liknande man aldrig använder som folk gärna hade fått köpa.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Börja sälja grejer på internet. Man hittar alltid massa skit man har i någon källare eller liknande man aldrig använder som folk gärna hade fått köpa.

Dock om hans farsa inte bryr sig så mycket om han för att ens ge 80 kr, då tror jag inte hans farsa hjälper honom sälja saker på internet. Samt att han verkar vara runt 10, tror inte det kommer gå så bra att sälja för honom. Går kanske när han blir äldre och han börjar äga saker själv.
Nivå 4 · Lärling

sälj pant burkar eller fråga nån kompis om han kan låna pengar till dig. sälj ett spel till pc eller vad du nu kan ha.råna en bank lolz eller sno från nån.

Varför skulle han sälja pant burkar? :huh:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Varför skulle han sälja pant burkar? :huh:

Antar du inte att han menar Panta pant burkar....
Nivå 5 · Fuskare

Behöver han hjälp att ta reda på vad han ska spändera för hans 20 (whatever) kroner?

LÅS TRÅDEN ISTÄLLET.. *sigh*

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag är villig att skänka 80 kr till denna killen...nu.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in