💬
Logga in
Fuska.se

Senast Avklarade Spel?

808 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Call of Duty: Modern Warfare 2.

På veteran?

Klarade nyss Call of Duty: Modern Warfare 2 jag också, på hardened. Riktigt nice spel, måste jag säga.

Hälften på Veteran... Blev för svårt senare och pallade inte dö hela tiden så jag sänkte till hardened.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

På veteran?

Klarade nyss Call of Duty: Modern Warfare 2 jag också, på hardened. Riktigt nice spel, måste jag säga.

Hälften på Veteran... Blev för svårt senare och pallade inte dö hela tiden så jag sänkte till hardened.

Pfft, Hardened är och kommer alltid vara Normal, medan Veteran är Very Hard.

Så, är det nån som faktiskt har klarat det på Veteran? Skulle vilja veta hur svårt

det är i ämförelse med de andra spelen i serien.

Nivå 7 · Fuskare

Har klarat ut Act I på veteran, och det är jäkligt svårt. :(

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

På veteran?

Pfft, Hardened är och kommer alltid vara Normal, medan Veteran är Very Hard.

Så, är det nån som faktiskt har klarat det på Veteran? Skulle vilja veta hur svårt

det är i ämförelse med de andra spelen i serien.

Call of Duty 5 är svårare medans Call of Duty 4 ligger i jämnvikt. Har klarat båda på Veteran... Hade bara inte tålamodet för det med MW2.

Nivå 13 · Mästerfuskare

Godfather 2, har klarat 100%.

Har också alla achievements.

Spelet var absolut värt 199 kr.

Det ändra dåliga var grafiken.

Men jag skulle ge spelet 9/10.

14 Nov 2009
Nivå 6 · Fuskare

Dragon Age Origins.

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Battlefield Vietnam.

15 Nov 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #328
↗ till inlägget

Battlefield Vietnam.

Hmm. Hur klarar man det? Finns väll ingen story?

Nivå 9 · Veteranfuskare

nä,men har spelat med båda lagen på varje bana,och dödat minst en med varje vapen/fordon :rolleyes:

16 Nov 2009

Var väll Fallout 3:s huvudberättelse, fast jag laddade ner Broken Steel.

20 Nov 2009
Nivå 6 · Fuskare

Call of duty: Modern warfare 2, jävligt najs spel men alldeles för kort. : (

21 Nov 2009
Nivå 3 · Lärling

hmmm, det måste nog ha varit halo 3 odst

Nivå 4 · Lärling

klarade call of duty mw2 på veteran.

Nivå 6 · Fuskare

Dragon Age: Origins är nu utklarat. Det första jag gjorde när jag hade klarat det var att börja om med en ny karaktär, helt sjukt najs spel.

23 Nov 2009
Nivå 4 · Lärling

assassins creed 2 blev avklarat igår, har typ bara kommit 30% på dragon age :P

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Dragon Age: Origins är nu utklarat. Det första jag gjorde när jag hade klarat det var att börja om med en ny karaktär, helt sjukt najs spel.

Quote for truth! B)
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Gta IV :D Det var faktiskt inte så svårt förutom sista uppdraget som jag fick köra typ 5 gånger innan jag klarade det. ... -SPOILER- xD

Tack så jävla mycket, har inte klarat ut spelet. Nästa gång du ska berätta sånt använd spoiler grejen.

Klarade ut Uncharted 2 för 2 veckor sen, har nästan klarat ut Assassins Creed 2 :D

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #338
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Gta IV :D Det var faktiskt inte så svårt förutom sista uppdraget som jag fick köra typ 5 gånger innan jag klarade det. ... -SPOILER- xD

Tack så jävla mycket, har inte klarat ut spelet. Nästa gång du ska berätta sånt använd spoiler grejen.

Klarade ut Uncharted 2 för 2 veckor sen, har nästan klarat ut Assassins Creed 2 :D

Bättre än ettan?

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Bättre än ettan?

Uncharted 2 eller Assassins Creed 2?

Både Uncharted 2 och Assassins Creed 2 är bättre än ettorna.

Enda negativa med AC2 är att ansiktena är fula när dem zoomar in, men annars är det grymt.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Batman AA för nån vecka sen. Min syncpanel är sönder för tillfället och har inte orkat fixa det än.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in