ngn som vet hur man ska sätta ut alla poäng för att får en riktigt fet tank? jag har precis börjat spela och jag har en känsla av att min "tank" inte e så bra xD. jag sätter ju bara ut mina skills huller om buller elr vad man nu ska säga xD
Dragon Age
Eh...det står ju tydligt vad alla saker gör. Att sätta magic på en tank är ju bara efterblivet. Sätt på HP och melee dmg. Har glömt vad de heter men du fattar ändå.
Prioritera tankens Constitution över Strength, något annat krävs inte för att få en bra tank.
↗ till inläggetklart fan att jag inte satt i magic så efterbliven e jag inte xDEh...det står ju tydligt vad alla saker gör. Att sätta magic på en tank är ju bara efterblivet. Sätt på HP och melee dmg. Har glömt vad de heter men du fattar ändå.
http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/file/920668/58247
Där har du en bra tank.
Nu är det dock ganska uppenbart att han är en warrior tank.
Eftersom han verkar ha lagt på randomskills kanske det skulle vara bra med en ny karaktär?
↗ till inläggetmen asså jag har mest satt i dex och strength. och inget i magic och så. men vafan ska jag mest satsa på då:DEftersom han verkar ha lagt på randomskills kanske det skulle vara bra med en ny karaktär?
↗ till inläggetöhh de stavas tjock-.-fet = sjock xD
↗ till inläggetConstitution↗ till inläggetmen asså jag har mest satt i dex och strength. och inget i magic och så. men vafan ska jag mest satsa på då:DEftersom han verkar ha lagt på randomskills kanske det skulle vara bra med en ny karaktär?
↗ till inläggetHan är typ 10, han kan knappt stava sitt namn↗ till inläggetöhh de stavas tjock-.-fet = sjock xD
↗ till inläggetHan är typ 10, han kan knappt stava sitt namn
hehe de märks:P
Men du måste ha lite strength och dex för att kunna skapa threat. Visst, warriors har abilitys för taunt och threatbuilding men dina medlemmar kommer skada ganska mycket längre in i spelet.
↗ till inläggetokey:PMen du måste ha lite strength och dex för att kunna skapa threat. Visst, warriors har abilitys för taunt och threatbuilding men dina medlemmar kommer skada ganska mycket längre in i spelet.