💬
Logga in
Fuska.se

Dragon Age

13 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

ngn som vet hur man ska sätta ut alla poäng för att får en riktigt fet tank? jag har precis börjat spela och jag har en känsla av att min "tank" inte e så bra xD. jag sätter ju bara ut mina skills huller om buller elr vad man nu ska säga xD

Nivå 6 · Fuskare

Eh...det står ju tydligt vad alla saker gör. Att sätta magic på en tank är ju bara efterblivet. Sätt på HP och melee dmg. Har glömt vad de heter men du fattar ändå.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Prioritera tankens Constitution över Strength, något annat krävs inte för att få en bra tank.

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #4
↗ till inlägget

Eh...det står ju tydligt vad alla saker gör. Att sätta magic på en tank är ju bara efterblivet. Sätt på HP och melee dmg. Har glömt vad de heter men du fattar ändå.

klart fan att jag inte satt i magic så efterbliven e jag inte xD
4 Dec 2009
Nivå 7 · Fuskare
Nivå 6 · Fuskare

Nu är det dock ganska uppenbart att han är en warrior tank.

Nivå 7 · Fuskare

Eftersom han verkar ha lagt på randomskills kanske det skulle vara bra med en ny karaktär?

5 Dec 2009
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #8
↗ till inlägget

Eftersom han verkar ha lagt på randomskills kanske det skulle vara bra med en ny karaktär?

men asså jag har mest satt i dex och strength. och inget i magic och så. men vafan ska jag mest satsa på då:D
6 Dec 2009
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #9
↗ till inlägget

fet = sjock xD

öhh de stavas tjock-.-
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

men asså jag har mest satt i dex och strength. och inget i magic och så. men vafan ska jag mest satsa på då:D

Constitution
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

fet = sjock xD

öhh de stavas tjock-.-

Han är typ 10, han kan knappt stava sitt namn
7 Dec 2009
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #12
↗ till inlägget
↗ till inlägget

fet = sjock xD

öhh de stavas tjock-.-

Han är typ 10, han kan knappt stava sitt namn

hehe de märks:P
8 Dec 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare

Men du måste ha lite strength och dex för att kunna skapa threat. Visst, warriors har abilitys för taunt och threatbuilding men dina medlemmar kommer skada ganska mycket längre in i spelet.

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #14
↗ till inlägget

Men du måste ha lite strength och dex för att kunna skapa threat. Visst, warriors har abilitys för taunt och threatbuilding men dina medlemmar kommer skada ganska mycket längre in i spelet.

okey:P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in