name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
↗ till inläggetCreedence Clearwater Revival - Cotton Fields
Creedence Clearwater Revival - Fortunate Son
Fast jag gillar alla deras låtar.
Jag trodde att det inte fanns någon annan på det här forumet som lyssnar på CCR. :)
Just nu: The Beatles - While My Guitar Gently Weeps
Inte direkt en favoritlåt, men har fastnat för en introlåt till en serie jag såg ganska nyligen... (bara man skippar episod 1... ugh)
Det är som om de skrev låten efter seriens story; o_o
Kamelot - Love you to Death;
- Center of the Universe;
↗ till inläggetname="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
:/
Du har inte med Hey Oh! Den är ju kanonbra, men det är din smak. :3
Gillar RHCP starkt också, kan vara en av mina favoritband också samt Hey Oh som favoritlåt.
detta är musik.
↗ till inläggetNoisecontrollers - Addictive Fantasy.
this is very many nice.
↗ till inläggetÅååååååh en ny favorit!
Noisecontrollers - The Marlboro Man, ryser bara jag tänker på den...
Spola till typ 3 minuter.. fyfan alltså..
Som julsång denna:
Opeth, nuff said.
DJ starscream-I can be
SOAD-Toxicity
BMTH-Diamondn aren´t forever
↗ till inläggetRyser när jag lyssnar på Mariah Carey... +1.Som julsång denna:
Är det någon annan som tycker att screamo.. är bara skrik.
Folket i min klass tycker låtar med skrik låter mycket bättre, jag tycker att det är idiotiskt.
Old Linkin park var den enda gruppen som lät bra när det gäller screamo'z
Tackar AC2-reklamen för den :o
↗ till inläggetVad är screamo? Förklara för en efterbliven som jag... Hänger inte riktigt med där när det gäller musikstilar mer avancerade än "Lugn, rock, metal och deathmetal" i princip...Är det någon annan som tycker att screamo.. är bara skrik.
Folket i min klass tycker låtar med skrik låter mycket bättre, jag tycker att det är idiotiskt.
↗ till inläggetNär personen helt enkelt skriker som en galning.↗ till inläggetVad är screamo? Förklara för en efterbliven som jag... Hänger inte riktigt med där när det gäller musikstilar mer avancerade än "Lugn, rock, metal och deathmetal" i princip...Är det någon annan som tycker att screamo.. är bara skrik.
↗ till inläggetNär personen helt enkelt skriker som en galning.↗ till inläggetÄr det någon annan som tycker att screamo.. är bara skrik.
Vad är screamo? Förklara för en efterbliven som jag... Hänger inte riktigt med där när det gäller musikstilar mer avancerade än "Lugn, rock, metal och deathmetal" i princip...
Enligt mig så fakegrowlar dom (iaf banden jag har hört)
Hela soundtracket till Dr Horrible's Sing Along Blog *orgaspm*
↗ till inlägget↗ till inläggetÄr det någon annan som tycker att screamo.. är bara skrik.
Vad är screamo? Förklara för en efterbliven som jag... Hänger inte riktigt med där när det gäller musikstilar mer avancerade än "Lugn, rock, metal och deathmetal" i princip...
När personen helt enkelt skriker som en galning.
Enligt mig så fakegrowlar dom (iaf banden jag har hört)
Nej, dom skriker som galningar.
Bara att lyssna på skrik-versionen av t.ex Losing you.
↗ till inläggetTypo.Hela soundtracket till Dr Horrible's Sing Along Blog *orgaspm*
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in