Metallica - The Unforgiven
Vilken Låt Tycker Du Om Mest?
↗ till inläggetAvsiktsfull sådan dock, det är gasp och orgasm i ett ord :o *magic*↗ till inläggetTypo.Hela soundtracket till Dr Horrible's Sing Along Blog *orgaspm*
↗ till inläggetAvsiktsfull sådan dock, det är gasp och orgasm i ett ord :o *magic*
Oh gawd :o
Megadeth - A tout le monde
Guns N' Roses - Civil War.
Eller Black Rose Immortal med Opeth.
ATM.
Laga Savea - I'm too shy
Just nu: Technoboy Meets Ruffian - The Undersound
Just nu är min favoritlåt Skogåsfjäril med Staffan Hellstrand:
http://open.spotify.com/track/2DQ7A2QJg48zy0fBEEDaxW
spotify:track:2DQ7A2QJg48zy0fBEEDaxW
Finns inte på youtube. :(
↗ till inläggetMan kan inte tro att han är en kille... WOW!
↗ till inläggetSmågammal men nog den grymmaste låt Technoboyoz har gjort efter "People wont like this" vid namnet Citizen.Just nu: Technoboy Meets Ruffian - The Undersound
Lyssnar på många men denna är en av dom bästa iaf.
↗ till inläggetSmågammal? den är ju bara en vecka. People wont like this är gammal men det lät som att du syftade på The Undersound.↗ till inläggetSmågammal men nog den grymmaste låt Technoboyoz har gjort efter "People wont like this" vid namnet Citizen.Just nu: Technoboy Meets Ruffian - The Undersound
↗ till inläggetSmågammal? den är ju bara en vecka. People wont like this är gammal men det lät som att du syftade på The Undersound.↗ till inläggetJust nu: Technoboy Meets Ruffian - The Undersound
Smågammal men nog den grymmaste låt Technoboyoz har gjort efter "People wont like this" vid namnet Citizen.
Inte alls en vecka, kanske 2-3, kanske även mer.
Btw, smågammal betyder inte 20 år gammal låt, då menar jag ungefär några veckor.
Jag syftade på "People wont like this".
yyz med rush är härlig.
Ich Will. klassiker :)
↗ till inläggetyyz med rush är härlig.
Rush är bra härliga i övrigt också. :)
Hatred med the project hate