Gitarr imo.
[ghwt] Vilken Föredrar Du?
älskar att spela trummor :) men det är även kul med guitarr och lote att sjunga
Gitarr, Självklart.
Bas. B)
Gitarr :)
Gitarr såklart, men det är kul att varva med sång också.
5-stjärnar ganska många låtar på expert på sång, så jag är
väl inte så dålig heller. :)
B.Y.O.B? :3 Den e fett kul på bas och trummor :'>
Scream Aim Fire är kul å sjunga med :'D
Gitarr ofc. är skit bra på de.
Gitarr, trummorna är inget vidare.
Som sagt tycker jag trummor är roligast, nog för att jag spelar på medium. Gitarr är också helt kul, spelar på expert allting :) Bas tycker jag är väldigt onödigt.. och vocals kan vara kul i låtar man tycker om.
Trummor - 10 poäng
Gitarr - 7 poäng
Vocals - 6 poäng
Bas - 2 poäng
PS: Jag vet att jag svarat på det här men jag har totalt ändrat åsikt, efter att jag prövade på Trummor och Vocals :P
snopp :D:D:D:D::DD:D::D:D:
spelar gitarr och sjunga sammtidigt är kul
Trummor FTW! Klarar en del av dom svåraste låtar i RB på trummor...... ;P Ska försöka på Panic Attack någon gång..
↗ till inläggetJag spelar alltid på expert på trummor e.o.... Men på dom jävlig svåra låtarna kör jag på hard ;PSom sagt tycker jag trummor är roligast, nog för att jag spelar på medium. Gitarr är också helt kul, spelar på expert allting :) Bas tycker jag är väldigt onödigt.. och vocals kan vara kul i låtar man tycker om.
Trummor - 10 poäng
Gitarr - 7 poäng
Vocals - 6 poäng
Bas - 2 poäng
PS: Jag vet att jag svarat på det här men jag har totalt ändrat åsikt, efter att jag prövade på Trummor och Vocals :P
Gitarr ftw
↗ till inläggetVilken tycker du bäst om? själv tycker man om gitarr, men trummorna är inte så dumma heller.
vad tycker ni??
EDIT: DU BEHÖVER INTE HA SPELET !! Posta gärna...
Trummor, om ni vill veta varför så ee det för jag ee trummis i ett band (Hell In August)!!! Men annars ee jag solo-artist!!!
gitarr, helt klart!
Har bara guitar :( men sjunger mj varenda dag så sjung set vill jag ha har sjungit heal the world med klassen snart ska jag söka på skolan att sjunga smooth criminal.
↗ till inläggethur omogen+problem?????snopp :D:D:D:D::DD:D::D:D:
Gitarr lätt.
Vocals, då jag kan endast kan spela piano och sjunga IRL.
Spelade på Expert på Gitarr men gillar Vocals mest.
gitarr