Vilken tycker du bäst om? själv tycker man om gitarr, men trummorna är inte så dumma heller.
vad tycker ni??
EDIT: DU BEHÖVER INTE HA SPELET !! Posta gärna...
Vilken tycker du bäst om? själv tycker man om gitarr, men trummorna är inte så dumma heller.
vad tycker ni??
EDIT: DU BEHÖVER INTE HA SPELET !! Posta gärna...
Har itne spelat Wt, men gh3 och tycker jag gitarr är roligas :P älskar spela solon.
Gitarrsolon är ju feting nice :3
Är inte bas lite lamt? Det blir ju aldrig särskilt tufft med bara fyra knappar.
Gitarren har aldrig prövat trummorna så :P
jag föredrar trummor ,men gittaren är inte fyskam den heller.=)
I GHWT gillar jag bäst trummorna :P , men om man ska dra in RB så jillar jag bäst gitarr :gitarr:
Röstade blankt, ska få trummor + mic i julklapp :)
Jag gillar att sjunga x3
Speciellt på Rock-Band
Dani California 100 % ;)
↗ till inläggetMan har faktist 6 olika knappar att trycka på, på ghwt.Är inte bas lite lamt? Det blir ju aldrig särskilt tufft med bara fyra knappar.
Grön, röd, gul, blå, orange och en bas sträng. alltså, 6 stycken. faktist lite svårt.
↗ till inläggetBYOB på bas är jävligt svårt.↗ till inläggetMan har faktist 6 olika knappar att trycka på, på ghwt.Är inte bas lite lamt? Det blir ju aldrig särskilt tufft med bara fyra knappar.
Grön, röd, gul, blå, orange och en bas sträng. alltså, 6 stycken. faktist lite svårt.
hahah jaa bara introt, kan sen resten :P
gitarr är bäst men trummorna är också bra
Gitarr eller Trummor... Gitarr är väl lite bättre.
gittar, har spelat guitar hero sen dagen det första släpptes så jag håller mig till gittaren(tapping förfan:D). Jag är inte så mycket för sång och bas och trummor kan jag spela på mitt rum(riktiga).
Nice ouimette =P antar väl du är bästa spelaren i fuska ^^
Gitarr kommer onekligen alltid vara det roligaste. Beror väl på den pass stora variationen gitarr har. De flesta låtarna har bara ett vanligt trumkomp så det blir ofast "gul-gul-gul&röd-gul-gul-gul&röd" (det finns ju undantag, som "Overkill" t.ex.). Sjunga är faktiskt kul, men det når inte upp till gitarrens nivå.
↗ till inläggetbara för han spelat länge så betyder det ju inte att han är bäst. finns säkert flera här som spelat det sen det typ kom utNice ouimette =P antar väl du är bästa spelaren i fuska ^^
Well... jag fjäskade antar jag. Jag är den bästa spelaren i fuska.
Trummorna, antagligen för att dom är nya. Men World Tour gitarren är verkligen inte bra, dom andra är mycket bättre.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in