Hnarg du fick mig att börja spela igen
Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?
Lirar Diablo 2: Lord of Destruction
förlorade på Wake Island mot USA på WWII Mod :angry:
Idlar på TF2 i hopp om att få en hatt.
Lirade nyss lite Torchlight... Ett MÅSTE för alla Diablo fans. Bara 80kr på steam! Go go go!
Med den nya patchen så funkar mitt The Saboteur så jag spelar det nu :)
↗ till inläggetWoot?! Har patchen äntligen kommit? Då kanske man äntligen kan få testa skiten. : DMed den nya patchen så funkar mitt The Saboteur så jag spelar det nu :)
köpte idag age of mythology för 99 spänn igen :D slarvade bort min gamla skiva. haha så grymt spel det är.
annars spelar jag endast oddworld: stranger's wrath till xbox haha. när kommer ett nytt? älskar oddworld. har varvat hur många gånger som helst sen 2005. skjuta armborst är modern meditation
↗ till inläggetLäste i PC gamer att det kommer till datan.köpte idag age of mythology för 99 spänn igen :D slarvade bort min gamla skiva. haha så grymt spel det är.
annars spelar jag endast oddworld: stranger's wrath till xbox haha. när kommer ett nytt? älskar oddworld. har varvat hur många gånger som helst sen 2005. skjuta armborst är modern meditation
Satsar på att uppnå leveln PRO i alla 5 sporter på Wii Sports, har lyckats i tre so far.
Bowling, Baseboll och Tennis.
Försöker levla lite i Killzone 2. Det går inte bra, mitt lag förlorar hela tiden. På DS försöker jag fortfarande klara Battle Tower i Pokemon Platinum.
↗ till inläggetköpte idag age of mythology för 99 spänn igen :D slarvade bort min gamla skiva. haha så grymt spel det är.
Älskar det spelet!!!
http://xboxmedia.gamespy.com/xbox/image/article/572/572191/ioddworld-inhabitantsi-dev-diary-1-20041209044438369.jpg
Achievementhuntar lite i Left 4 Dead igen! :)
Tränar mig i "Småstrid" på Killzone 2 inför "Krigzon". Kör Småstrid på svårighetsgraden Veteran, än så länge går det riktigt bra. Snart kan jag hänga med de bästa i Krigzonen.
misshandlar Kane i WWE raw
Håller på att ligga på ett ställe i Afghan, Modern Warfare 2.
Ska se hur länge jag kan ligga här utan att bli dödad. :)
↗ till inläggetHåller på att ligga på ett ställe i Afghan, Modern Warfare 2.
Hoppas man får det i julklapp.
↗ till inlägget↗ till inläggetHåller på att ligga på ett ställe i Afghan, Modern Warfare 2.
Hoppas man får det i julklapp.
Ja det är ganska bra
GANSKA, det som är synd är att det är väldigt många som campar, spawnings systemet är ganska dåligt.
spawnade framför en kille som dödade mig.
så är det på PS3an, vet ej hur det är på dom andra konsollerna.
Körde en härlig runda L4D2 som jag fick i julklapp.
Två bilder från spelrundan, båda från träsknivån:
http://i.imagehost.org/t/0091/left4dead2_2009-12-25_00-24-34-62.jpg
http://i.imagehost.org/t/0257/left4dead2_2009-12-25_00-24-57-15.jpg
I got MW 2!!! Nu ska det spelas. :)