💬
Logga in
Fuska.se

Nya Högtalare!

25 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #21

hittade en 3xRCA - 3xRCA här hemma som fick sitta i dvd, o jävlar vilket skön känsla:D

Såg att de hade de andra grejerna jag behöver på teknikmagasinet så ska åka ut dit nån gång i vecka och fixa dem, så ska vi se hur gött det blir att spela sen:D

30 Dec 2009
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Nja issåfall är http://www.siba.se/Products/Product.aspx?id=3057487 bättre.

Basen såg lite liten ut och effekten var väl inte den bästa. Rekommenderar fortfarande dem första mest dock.

Dom har jag fett bra bas!
Nivå 6 · Fuskare

*Lånar tråden lite grann*

Jag är rädd att jag råkat spränga mina diskanter 'lite grann', körde upp ljuder på ca 65% idag och det gick knappt vara i rummet, nu knäpper det lite grann i högtalarna, jag inbillar mig att det knäpper mer vid actioner på datorn t.ex scrollning, dock var inte högtalarna inkopplade när jag kände av det ^^

Anyway, går det göra något åt det här? Skruva isär eller dylikt?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Det låter i mina högtalare när jag scrollar på sidor. Tror att det är normalt eller gjorde det så innan?

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Det låter i mina högtalare när jag scrollar på sidor. Tror att det är normalt eller gjorde det så innan?

Gjorde inte det innan..

Det ironiska var att de inte var inkopplade, men visst, jag har trådlös mus och högtalarna var på, kanske mycket väl kan snappa upp sådana signaler?

1 Jan 2010
Nivå 7 · Fuskare

Jag har likadana högtalare, dom är underbara.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in