Tjatja!
Är en aktiv spelare som skulle vilja joina eran klan. Mycket sugen på att spela PCW.
Mina skills är väl av medelklass antar jag.
MVH Qarn
Steam: philip_skytte
(Qarn@@@)
Tjatja!
Är en aktiv spelare som skulle vilja joina eran klan. Mycket sugen på att spela PCW.
Mina skills är väl av medelklass antar jag.
MVH Qarn
Steam: philip_skytte
(Qarn@@@)
↗ till inläggetMoney är ju retarded, han säger att det inte finns pcw på 4on4, 3on3 osv..
Jag sa att det inte finns på våra pcw. Jag menade alltså att vi inte kör 4on4 eller 3on3.
Jaha? Varför inte?
Qarn: Jag har addat dig.
↗ till inläggetNog skulle vi kunna köra 3on3 eller 4on4, men vi kör helst 5on5.Jaha? Varför inte?
Bra match PmG, vi (TeamSG) vann med 16-0. ;)
TeamSG
↗ till inläggetBra match PmG, vi (TeamSG) vann med 16-0. ;)
Det gick ju även bra på cupmatchen. Vi vann med 16-0 mot Hästarna :)
TeamSG
Mm, vi vart krossade xD. Vi behöver mer träning!
Edit: Jag kommer fortfarande inte in på våran clanserver.
↗ till inläggetMm, vi vart krossade xD. Vi behöver mer träning!
Gick ju skitbra för er här ju :P
TeamSG
↗ till inläggetVa? Var vi med i en cup :huh: ?↗ till inläggetMm, vi vart krossade xD. Vi behöver mer träning!
Gick ju skitbra för er här ju :P
TeamSG
Edit: Nu sa Money att han hade tagit lite Random Folk för att ingen var online
Ja, haha!
Nu sa money att han hade tagit lite random folk för att ingen var online.
lolwut?
Var vi med i en cup? llololololol, jag råkade visst missa den informationen O-o
↗ till inläggetDu fick nog ingen information om det. Det var Money som anmälde oss, sedan tog han bara random folk för att ingen i klanen var inne.lolwut?
Var vi med i en cup? llololololol, jag råkade visst missa den informationen O-o
Nu har vi 2 clanservrar, för tillfället verkar Meney, som är ansvarig för servrarna, ha lite problem med dem. Men jag tror nog att han får till det snart, han har fått upp dem lite då och då.
Har också kickat en medlem, Willehawk, och vi söker fortfarande flera stycken som är bättre. Vi skall även kicka flera när vi har fått några bättre.
Nu har vi gjort så att de sämsta spelarna har blivit reserver och vi har ersatt dem med bättre spelare. Se hemsidan för mer info.
Vi söker fortfarande fler medlemmar!
Varför stack ni mitt i pcw idag?
↗ till inläggetVarför stack ni mitt i pcw idag?
Två medlemmar blev kickade från servern. Sen när dem försökte ansluta igen så stog det att dem vart bannade.
Först så lämnade några utan anledning. Sen kom in. Sen stack nån annan. Sen stack 1 till. Sen vart ni kickade. Jag är Kaktus om du undrar.
Servern bannar inte folk utan anledning.
Jag hade hyrt den och jag kickade inte någon av er.
Dem 2 spelarna ljuger.
Vi var väl för bra :)
Ja, ni var för bra. Vore bara konstigt om vi sa något annat :). Men jag vet inte något om varför de första stack
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in