Vet någon vilken månad under 2010 Call of duty 7 kommer ut?
Har inte fått nån direkt information om det, bara att det kmr ut under 2010...
Kmr någon köpa det?
Jag ska :)
Vet någon vilken månad under 2010 Call of duty 7 kommer ut?
Har inte fått nån direkt information om det, bara att det kmr ut under 2010...
Kmr någon köpa det?
Jag ska :)
Call of duty 5 eller 6 har ju inte kommit ut..
WaW OCH MW2 ÄR INTE CoD 5&6 FÖRIHELVETE.
↗ till inläggetJo det är det :)Call of duty 5 eller 6 har ju inte kommit ut..
Och varför tror du att det inte är 5an och 6an?
Har du kollat på omslaget till WaW och MW2? Det står ingenting om att de är uppföljare som det gör på CoD 4. Om det hade varit uppföljare hade de faktiskt hetat CoD 5: World at War och CoD 6: Modern Warfare 2, men nu gör de inte det.
↗ till inläggetUppföljare behöver inte ha någon siffra det räcker bara med en annan titel för att den ska kunna publiceras...Har du kollat på omslaget till WaW och MW2? Det står ingenting om att de är uppföljare som det gör på CoD 4. Om det hade varit uppföljare hade de faktiskt hetat CoD 5: World at War och CoD 6: Modern Warfare 2, men nu gör de inte det.
Men det finns många människor som misstror detta...
↗ till inlägget↗ till inläggetJo det är det :)Call of duty 5 eller 6 har ju inte kommit ut..
Lol : http://www.webhallen.com/prod.php?id=98272
det är det att det är 5:te och 6:e spelet i serien
men det är inte 5an och 6an
Föresten heter det inte Call of Duty Modern Warfare 2 heller
Man har bestämt att Modern Warfare ska bli en egen serie
Annars hade det hetat Call of Duty 4: Modern Warfare 2
↗ till inlägget↗ till inläggetCall of duty 5 eller 6 har ju inte kommit ut..
Jo det är det :)
Lol : http://www.webhallen.com/prod.php?id=98272
Det är inte en egen serie...
↗ till inlägget↗ till inläggetUppföljare behöver inte ha någon siffra det räcker bara med en annan titel för att den ska kunna publiceras...Har du kollat på omslaget till WaW och MW2? Det står ingenting om att de är uppföljare som det gör på CoD 4. Om det hade varit uppföljare hade de faktiskt hetat CoD 5: World at War och CoD 6: Modern Warfare 2, men nu gör de inte det.
så om jag skulle göra en uppföljare till tex Call of Duty World at War kan den lika gärna heta tex "kill them all" eller nått så är det uppföljaren till Call of Duty World at War
↗ till inlägget↗ till inläggetHar du kollat på omslaget till WaW och MW2? Det står ingenting om att de är uppföljare som det gör på CoD 4. Om det hade varit uppföljare hade de faktiskt hetat CoD 5: World at War och CoD 6: Modern Warfare 2, men nu gör de inte det.
Uppföljare behöver inte ha någon siffra det räcker bara med en annan titel för att den ska kunna publiceras...
så om jag skulle göra en uppföljare till tex Call of Duty World at War kan den lika gärna heta tex "kill them all" eller nått så är det uppföljaren till Call of Duty World at War
Precis ;)
*suck*
Om ett spel heter Call of duty: World at war, hur kan du då säga vilket nummer det är?
Om nästa spel som kommer ut har ett nummber, blir det 5, eftersom det förra vad 4.
↗ till inlägget↗ till inläggetCall of duty 5 eller 6 har ju inte kommit ut..
Jo det är det :)
Det är inte en egen serie...
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=32044 (funkar att inte lägga till länk :angry: )
"Spelet blev en megasuccé som nu sålt över 12 miljoner exemplar och bedöms alltså vara tillräckligt framgångsrikt för att bilda en egen serie på namnet."
"Modern Warfare 2 släpps den 10 november i år" (2009)
Var står det om att det heter Call of Duty Modern Warfare 2
Står det att det ska bilda en egen serie.
Föresten om det skulle varit en uppföljare så skulle den ha hetat Call of Duty 4 Modern Warfare 2
Kan inte ni barn inse sanningen?
↗ till inläggetKan inte ni barn inse sanningen?
säger han som är yngre än mig
↗ till inläggetWow! Jag bryr mig verkligen om du är 14 år :D fan va cool du är jag skulle också vilja va de nu...
Är du en sån här datanörd som bara sitter och säger att du är 14 år till yngre folk?
Bara för att vara tuff??
Du är väl fan inte vuxen du är ju ett barn!
Wow! Det borde du bry dig om :D fan ja han är mycket coolare än du...
Är du en sån här datanörd som bara sitter och kallar annat folk barn?
Bara för att vara tuff??
Du är väl fan inte tuff du är en liten idiotisk unge!
↗ till inläggetSka du säga din jävla p12'aWow! Det borde du bry dig om :D fan ja han är mycket coolare än du...
Är du en sån här datanörd som bara sitter och kallar annat folk barn?
Bara för att vara tuff??
Du är väl fan inte tuff du är en liten idiotisk unge!
Håller med som dom andra sagt. Cod MW2 och WaW är inte 5an och 6an. För finns inget nummer.
Som att säga som cs. Så css är spel nummer *låt mig tänka lite*
Efter tänkandet så inser jag att jag inte vet hur många som har funnits innan 1.6 men antagligen 5st. Så source är cs 8 då eller?
Kanske dåligt förklarat men jaja :P
↗ till inläggetWow! Jag bryr mig verkligen om du är 14 år :D fan va cool du är jag skulle också vilja va de nu...
Är du en sån här datanörd som bara sitter och säger att du är 14 år till yngre folk?
Bara för att vara tuff??
Du är väl fan inte vuxen du är ju ett barn!
sitter din kompisar och kollar nu eller
vill du få respekt genom att bete dig som en omogen skit-unge
visst inga problem
jag sätter mig inte emot dig mer, för det är inte värt det
↗ till inläggetja... 1.8Håller med som dom andra sagt. Cod MW2 och WaW är inte 5an och 6an. För finns inget nummer.
Efter tänkandet så inser jag att jag inte vet hur många som har funnits innan 1.6 men antagligen 5st. Så source är cs 8 då eller?
↗ till inläggetHåller med som dom andra sagt. Cod MW2 och WaW är inte 5an och 6an. För finns inget nummer.
då heter Need for Speed Shift, Need for Speed 15:Shift