💬
Logga in
Fuska.se

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?

5 231 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag ska träna upp mig med snipern på MW2. Jag har dock insett att Intervention är bättre än Barrett 50-kaliber.

Först körde jag med Barrett, sen med intervention. Nu gillar jag barrett mer för att det är lättare med acog imo.

Sant, men silencer suger rätt hårt på barrett, I vilket fall så gillar ajg Intervention bättre. Första gången jag nånsin sköt med Intervention fick jag 2-in-1. :0

Sammanträffande :o Det första skottet jag sköt med Barrett på min första prestige, blev också en collateral. :)

Själv tycker jag båda två är riktigt bra, kan spela bra med båda två. Men jag föredrar Barrett, den känns "lättare" och jag har spelat mest med den.

Det jag inte gillar med Barrett är att man är tvungen att skjuta 2 skott om det är longshot. Det jag inte gillar med Intervention är att om man missar så är man screwed, för rekylen är skyhög.

Svårt och skjuta på avstånd? :o

Rekylen skyhög? Rekylen är kontrollbar, kolla min video:

Nivå 6 · Fuskare

Lirade precis Brütal Legend demot på mitt Xbox 360, fan vad kul det var! Heavymetalvåld med Jack Black i huvudrollen slår ju inte fel, ska helt klart köpa det snarast möjligt.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Pownar sönder med kniv på Modern Warfare 2

10 Jan 2010
Nivå 6 · Fuskare

Beställde precis Brütal legend från Webhallen, kan knappt vänta på att få lira detta underbara spel. : D

Nivå 7 · Fuskare

Blir ledsen för att jag suger på chopper gunners i MW2. Att få 11 killstreak klarar jag, men att få mer än 4 kills med CG'n är skitsvårt.

Nivå 4 · Lärling

spelar boogerman på Snes :)

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

spelar boogerman på Snes :)

Men ffs, nu vill jag också köra det :(

Lirar i övrigt Mario & Luigi: Bowser's Inside Story.

Helt jävla fantastiskt spel, precis som de två tidigare spelen

i serien.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Kör fortfarande GTA IV, och det är fortfarande ett underbart spel.

11 Jan 2010
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Blir ledsen för att jag suger på chopper gunners i MW2. Att få 11 killstreak klarar jag, men att få mer än 4 kills med CG'n är skitsvårt.

Välj AC130 då?

Nivå 4 · Lärling

Gör en barna till css :D

Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag håller på att bygga och klara banor med min sackboy i Little big planet. Det spelet äger!!

Annars sitter jag fastklistrad vid mitt DS och försöker klara The Legend of Zelda Spirit tracks. Har fastnat fem gånger totalt men det brukar ordna sig. Annars spelar jag Professor Layton and pandora´s box. Inget The Sims längre men jag klarar mig utan det!

Nivå 6 · Fuskare

ska snart lira bf2, ska försöka gå upp i level, har bara 10142 xp kvar ;)

12 Jan 2010

Försöker ansluta till en server på tf2, men det går inte :(.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ska idla på tf2 medan jag är i skolan.

Nivå 4 · Lärling

Väntar på Mass Effect 2!

Nivå 4 · Lärling

Håller på med att försöka få upp alla mina installerade spel till 100% klarat.Fixar just nu med GTA Vice City.

Senast ändrad:

Nivå 13 · Mästerfuskare

Använde en glitch för att få achievementen The Real Deal - 35 G, Complete a Campaign on Realism, Expert.

Gjorde det på Left 4 Dead 2. :D

Nivå 10 · Veteranfuskare

Köpt CoD4 till PC igen (blev bannad innan) och lirar det för fullt nu.

http://dl.dropbox.com/u/1648257/cod4.jpg

Inte så pjåkigt, med tanke på att jag bara använde sniper, och att jag suger med sniper. :P

13 Jan 2010

Får mardrömmar av half life2 :o, och så försöker jag klara half-life 2.

Nivå 3 · Lärling

lite bioshock för tillfället. mina nerver mår inte så bra efter detta <_<

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in