💬
Logga in
Fuska.se

Bästa Webbläsare?

146 svar · startad

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Att prisa Opera som den bästa webbläsaren bara för det är den just du använder är barnsligt.

Det finns ju också fördelar med Opera, som inte Firefox eller Chrome har. Liksom, vem orkar köra in userscripts i Greasemonkey var och en för sig i Firefox?

Visst att Firefox fungerar någolunda, men Opera, det är grejer det.

Laddade ner opera igår, tyckte inte om den så mycket

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Du kommer lära dig. Tog mig några dagar. Fast i den nu. Anledning till att jag skaffa opera var för jag needa IRC xD

Internet Explorer är det vi använder, Firefox var najs och Chrome hör jag blandade åsikter om.

IE ftw.

Nivå 1 · Novis

Porrsurfing på IE för att man tar bort lätt Webbhistorik

Mozilla Firefox för seriöst kodande osv

22 Aug 2009
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Mozilla Firefox för seriöst kodande osv

Lättare att ta bort det i Google Chrome ;)
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #86
↗ till inlägget

Själva prylen är ju det att IE är världens största virusmagnet. Firefox har kalasbra skydd och förstår inte varför det skulle vara svårare att ta bort webbhistorik där. I Opera är det tillräckligt bra skydd för att bli godkänt imo.
Nivå 1 · Novis

Testa Google Chrome hur tar man bort webbhistorik?

23 Aug 2009
Nivå 3 · Lärling

Ctrl+Skift+Del

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Du går på Verktyg (Skiftnyckel-ikonen) och klickar på "Ta Bort Sökdata".
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Sen finns det inkognitofönster, som inte sparar någon som alls information om vars man varit etc.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Har kört chrome ett litet tag nu och tycker det funkar perfa. Bättre än Opera imo då man måste trycka på ett trollspö varje gång man ska logga in samt så hängde det sig då och då.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #92
↗ till inlägget

När sa jag något om Chrome? Jag har knappt använt den.

Collez: Annars så trycker man ctrl + enter.

3 Sep 2009
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hm, jag som brukar gå in på historik och rensa därifrån, vad är skillnaden?
Nivå 4 · Lärling

:iluvff:

4 Sep 2009
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hm, jag som brukar gå in på historik och rensa därifrån, vad är skillnaden?

Historik är bara en fin samling av alla sidor du varit inne på - Sen finns det Cookies och Forms som sparar allt annat. Tar du bara bort Historik kan jag på tre sekunder hitta alla sidor du varit inne på och vad du sökt på.

Att rensa all sökdata så som jag nämnde tar bort rubbet.

13 Jan 2010
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Firefox utan tvekan!

Japp fyfan, skins, tillägg, massa nödvändigt :)

Grymmast av dom alla ofc!

14 Jan 2010
Nivå 0 · Nykomling

Google Crome e bra och det e Fire Fox med men Internet Explorer e dåligt

Flock helt klart.

15 Jan 2010
Nivå 4 · Lärling

Jag har testat

Internet Explorer

Google Chrome

Mozilla Firefox

Safari

Internet Explorer

Inget fel alls på denna webbläsare, En "standard" design som håller länge, böt för att jag ville pröva något nytt. Skulle dock inte göra nåt om hastigheten gick upp en aaaning! (Bäst Nedladdning)

Google Chrome

Googles Webbläsare, sådär, ganska uttråkande men snygg design. Går ganska trögt, och funkar inte alltid. (Snyggast design)

Mozilla Firefox

Väldigt väldigt och åter väldigt seg design. Snälla! Inse den är ful! Har aldrig gillat firefox, men beslöt mig att testa den så många använder den. Blev dock inte imbad, Segare än Explorer ochfulare än Chrome. Knappast nått "mordvapen". (Mest använda)

Safari

Anväder just nu Apples super webbläsare. Måste säga att den är väldigt underskattad. Snabb, men det drar ner på smidigheten. Flikarna är jobbiga att nå + för att kunna klicka ner dem måste man först acceptera det. Dessutom är den inte speciellt snygg. Men pga hastigheten används den fortfarande. (Snabbast)

Återkommer då jag testat SeaMokey, Opera mm. Good bye!

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Jag har testat

Internet Explorer

Google Chrome

Mozilla Firefox

Safari

Internet Explorer

Inget fel alls på denna webbläsare, En "standard" design som håller länge, böt för att jag ville pröva något nytt. Skulle dock inte göra nåt om hastigheten gick upp en aaaning! (Bäst Nedladdning)

Google Chrome

Googles Webbläsare, sådär, ganska uttråkande men snygg design. Går ganska trögt, och funkar inte alltid. (Snyggast design)

Mozilla Firefox

Väldigt väldigt och åter väldigt seg design. Snälla! Inse den är ful! Har aldrig gillat firefox, men beslöt mig att testa den så många använder den. Blev dock inte imbad, Segare än Explorer ochfulare än Chrome. Knappast nått "mordvapen". (Mest använda)

Safari

Anväder just nu Apples super webbläsare. Måste säga att den är väldigt underskattad. Snabb, men det drar ner på smidigheten. Flikarna är jobbiga att nå + för att kunna klicka ner dem måste man först acceptera det. Dessutom är den inte speciellt snygg. Men pga hastigheten används den fortfarande. (Snabbast)

Återkommer då jag testat SeaMokey, Opera mm. Good bye!

"Snabbast nedladdning" på IE, det tror jag inte. Beror på helt vilken lina och dator du har.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in